Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Edit: drugiS, jeg er på 2. plass i en challenge i Nuts&Bolts.. så.. ja, vi kan ta det derfra! ;)

Nuts & who?

 

Det kan ikke engang måle seg, og det vet du. :)

Da vet jeg feil, for noen kan tørre å påstå at det er mer kreativitet hos bjørnen med ryggsekk - og til tider penere bilde også! Hmm.. keen på å lage en Centaur nå! :p

 

Menmen, 3+++ plass i Gears er jo ikke dårlig det! Stå på så kan du få Norge i Gears' elite gjenger! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Eg lurer på om det første gears fremdeles er noke tess for en som aldri har rørt (eller sett) noke som helst av serien?

Eller bør eg berre gå rett på toaren?

 

Første Gears overgår så langt ALT annet jeg har spilt på Xbox, så ja, vil si det er verdt å kjøpe;) Toeren er bare å droppe om du er ute etter multiplayer hvertfall, men historien er veldig god!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hei!

 

Eg lurer på om det første gears fremdeles er noke tess for en som aldri har rørt (eller sett) noke som helst av serien?

Eller bør eg berre gå rett på toaren?

 

Første Gears overgår så langt ALT annet jeg har spilt på Xbox, så ja, vil si det er verdt å kjøpe;) Toeren er bare å droppe om du er ute etter multiplayer hvertfall, men historien er veldig god!

 

Jeg er uenig ang. Gow2 mp, jeg syns den er dritgo, du må bare se igjennom lag og chainsaw.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Eg lurer på om det første gears fremdeles er noke tess for en som aldri har rørt (eller sett) noke som helst av serien?

Eller bør eg berre gå rett på toaren?

 

Første Gears overgår så langt ALT annet jeg har spilt på Xbox, så ja, vil si det er verdt å kjøpe;) Toeren er bare å droppe om du er ute etter multiplayer hvertfall, men historien er veldig god!

2'ern er jo fantastisk online hvis du har god connection. Og man kan vel si at historien er 100000 ganger bedre enn i 1'ern.

 

BTW. Nice bilde, tatt rett ut fra Backslash ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Jeg er uenig ang. Gow2 mp, jeg syns den er dritgo, du må bare se igjennom lag og chainsaw.

 

Hva med OP smoke granater som ødelegger alt poeng med å ta cover, alt for treig og sucky hagle, stoppingpower, folk blir ikke stunna om de blir truffet mens de bruker chainsaw (er de nær deg dør du om du ikke one-shot'er dem) osv.. synes Gears 2 var en gedigen skullelse online, mens singleplayeren var verdt pengene uansett.

Men Gears er jo et multiplayerspill ;)

 

Og bots som skyter deg med hagle når de står med ryggen til og skyter lancer et tidels sekund før de instantswapper våpen til hagle og du ser skudda komme ut av ryggen deres :lol:

 

Hehe, men selvsagt respekterer jeg andres mening bare så det er sagt. Smaken er som baken :blink:

 

2'ern er jo fantastisk online hvis du har god connection. Og man kan vel si at historien er 100000 ganger bedre enn i 1'ern.

 

BTW. Nice bilde, tatt rett ut fra Backslash ser jeg ;)

 

Hehe, takk. WWE-fan selv tenker jeg?:D

 

Er forresten enig i at historien er myyyyyyyyyye bedre enn Enern. Elsker singleplayeren på Gears 2. Og Horde er arti!

 

En ting til jeg glemte å rakke ned på er mapsa på Gears 2. Er så usannsynlig mye bedre banene på Gears 1 ^^

 

Haha, skulle akkurat spørre hvordan dere quota 2 på en gang, men det kom automatisk ser jeg. Genialt :D

Lenke til kommentar
Hva med OP smoke granater som ødelegger alt poeng med å ta cover

Der er jeg til dels enig med deg. Jeg mener at de nåværende røykgranatene burde omdøpes til sjokkgranater og plasseres i weapon cycle sammen med frags og ink-granatene. Da ville vi fått fjernet problemet med at alle har stun granater og vi kan gå tilbake til de mye bedre "gamle" røykgranatene.

 

alt for treig og sucky hagle

Klarer du ikke bruke Hagla i Gears 2 er det nok deg det er noe galen med, ikke spillet.

Hagla står for over 70% av alle kills online, så jeg lukter at det er du som nekter å tilpasse deg et nytt spill.

 

stoppingpower

Stoppingpower er nok en god ide. Den stopper folk som bare rusher da det er ikke det spillet handler om.

 

folk blir ikke stunna om de blir truffet mens de bruker chainsaw

Dette har veldig mye med lagg å gjøre, da om du spiller offline fungerer det fint.

 

 

Alt i alt reagerer jeg ikke på hva din mening om Gears of War 2 er, men jeg reagerer på at du ber andre personer bare droppe ett spill som er utmerket. Ja, også online. Og dette gjør du uten å begrunne deg eller å virke interessert i å diskutere det.

Lenke til kommentar

Ja, jeg sier at hvis de er ute etter et godt multiplayer spill, så er Gears 1 et mye bedre alternativ enn Gears 2, men om de er ute etter en god singleplayer er Gears 2 flere hakk over Gears 1 igjen.

 

Har aldri opplevd å se at noen med chainsaw bli stunna på samme måte som i Gears 1. I mine øyne bør det å bruke Chainsaw medføre seg en så stor risk, at om man skulle faile med den, skulle det være en stor sjanse for at det koster deg livet :)

 

Og for all del, jeg klarer fint å bruke hagla på Gears 2. Har vært på toppen av scoreboarden på ranked matches osv mange ganger, pga shotgun kills jeg. Spesielt i King Of The Hill (som er den beste multiplayer mod'en i Gears Of War's historie imo). Elsker å forsvare ringen med shotgun. Men synes uansett at det er morsommere og mere intensitet i en god shotgun-battle på Gears 1 enn på Gears 2.

 

Er for all del interessert i diskusjon jeg.. Er akkurat det jeg gjør, sier min mening, og svarer på hva andre har å si, om jeg ikke er enig.

 

Edit: En ting til. Stopping power er en god IDE, men synes det ødelegger litt vel mye. Er du først under beskytning fra en kar med lancer, så er det nesten umulig å komme seg i dekning. Hopper du, f.eks, så ser man bare at du står og ruller, men at du nesten ikke beveger deg. Og om du først finner cover, kommer det selvsagt flyvende en smoke som tvinger deg vekk derfra igjen :lol:

Endret av xXZorroZorXx
Lenke til kommentar

det er veldig sjeldent at jeg får stopping power på meg, hele greia er å tenke så langt at du aldri havner i den situasjonen, prøver du deg er du føkkt,

derfor funker stopping power veldig bra, på idioter.

 

mekanikken i gears 2 funker veldig bra, det eneste som ødelegger for perfeksjon er lagg, med null lagg går alt som det skal, bortsett fra stun smoke, og chainsaw

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar

Jeg husker jeg utnyttet stopping power grovt en gang jeg var leder i guardian. Sto på en bro på canals og brukte ikke annet enn lancer. Gang på gang løp de inn i lancer-fellen min. Til slutt gikk jeg tom for ammo, det er første gang jeg har gått tom for ammo på lancer. Jeg fikk flest kills på laget. Det var win.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå spiller jeg mye mer horde enn jeg spiller vanlig multiplayer, men enten så er jeg veldig heldig eller så er dere altfor opptatte av slikt. Jeg opplever ingen problemer verken mot spillere eller boter. Og en ting til jeg liker er at man kan plukke opp gull-lanceren om noen dør som har den. Følte meg temmelig kul når jeg løp rundt med den tidligere i dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...