Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok Dark Corners. hmm høres skummelt ut.

 

Gleder meg til å prøve GoW2 på Live, håper den har like mye moro inni seg som det første spillet hadde.

Det har absolutt like mye moro som enern i seg, om ikke mer. Hvis du er med 4 andre nordmenn er du så og si garantert en veldig underholdende opplevelse. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er en stund siden jeg spilte GeoW2 sist nå og det har vel kommet en del oppdateringer siden den gang (rundt februar/mars). Men noe som plaget meg når jeg spilte med kamerater lokalt på Xboxen på horde var at det ikke fantes boter som kunne være på vårt lag så vi ikke var to-tre stykker mot, tja, horder av boter. Har det blitt implementert med bots i horde eller må jeg kjøpe en DLC for å få det? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Leste dette:

Kommer kansje til å kjøpe mappacken, men det blir for SP-delen og private med bots og horde :)

Og antok at boter til horde på begge lag var kommet/kommer jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Han mente private matches, ikke private horde ;)

Aha. Daså. Det betyr at horde er utelukket med mindre man har flere kontoer med gold-membership å spille på om man vil være, tja, to stykker som spiller horde på samme xbox og ha en genuin sjans til å komme lengre enn nivå 20 på casual? :p

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Du har hørt om å spille med folk over internettet, rite? Du, og kompisen din kan spille med folk fra nettet med kun en LIVE-konto ;)

Var det jeg lurte på. Så sålenge en av oss har en Gold-konto så funker det? :D

Lenke til kommentar

Ingen som vil ha meg med fordi jeg spiller alle konsoller og ikke bare holder meg til en som en annen bot.... Er nok derfor jeg har koblet vekk 360en, jeg kan joine mangen ganger men blir bare kicka fra partyet selv om dem mangler folk til Gears 2.... Er nok jeg spiller hemningsløst mye PS3/PSP/Wii og Nintendo DS :p, og da blir jeg sett som en stor fanboy av Sony, litt merkeligt men det er nå greit... :)

 

Da blir det nok ikke noe mer XP på meg nei på GEars 2...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Fortsatt gale, kan ikke si en drit fint om PS3/Wii/DS/PSP spill for da går det automatisk mot 360 og GEars Of War 2 :huh:

Men godt jeg vet, trodde Live skulle være det beste ute innen underholdning med andre, og man kan snakke om alt om spill osv til andre plattformer, men desverre kan man ikke det for da er jeg fanboy... Alt må kun handle om 360, 360 og mer 360

 

Noen kan jeg snakke mer om andre spill, men det er ypperst fåtall...

Da vet jeg hva som ikke skal fornyes ;)

Litt synd at det ender slikt, Live var bedre før Gears Of War 2 kom ut... Før i Gears 1 dagene ville folk ha med meg, for da hadde jeg kun 360, men nå jeg har alle da vil ingen ha meg med... Merkelig tankegang

 

Kan det ikke komme en gamemode til GEars Of War 2 som du kan spille skikkelig old school Gears 1 og eie litt uten bugs og lagg :D, og ha den gamle grafikkstilen

 

Hadde vært konge!!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...