Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å svare på noe som ble posta et par sider tilbake angående hagla..

Synes dere virkelig at hagla på Gears 1 var overpowered? En sniper, torque eller boom kan jo lett ta ned en shotgun user, om han er på langt hold (active Sniper, der snakker vi OP, hehe).

Uansett, i nærkamp er det vel naturlig at en hagle dreper ganske fort? :p

At mange løper rett imot noen og skyter anses av mange som et problem ja, men personlig synes jeg det er morsomt. Fartsfylt action, den herlige følelsen i å hoppe igjennom en fiende i oppløsning i høy fart og så videre er noe som savnes svært mye i oppfølgeren. Fart er rett og slett en mangelvare!

Og hvis dere skulle synes det er så forferdelig å se folk komme løpende med shotgun, er det bare å ta den opp og skyte tilbake, vet dere :p Med riktig timeing osv så skal det være fullt mulig å drepe fienden :p

Ble litt rotete denne posten..bare å beklage på forhånd, men orker ikke å endre på den. Skal sove lalle :D

Lenke til kommentar

TU4 kommer 27. juli. Det kommer en full liste med endringen etter hvert. Her er noen smakebiter. :)

Buggen som gjør at man mister alle stats fikses.

I did fix it. The issue was caused by signing in late and that sign in being handled by the game in a delayed fashion. So it would give you a default profile until the reading would complete, but you could do something to trigger a save before the read completed, causing everything to be wiped. It never happened to people that autosign in. Anyway, I fixed it and it will be in TU4.

XP i Horde.

Yes. Glad that's out there, because I've wanted to talk about it for a while. It's not done the same way as versus mp, but you will get XP for playing horde

Markering av cheatere.

>Joe, would it be possible to make all cheaters have a big red X as their rank?

We have plans

Mulige endringer i Wingman.

> to 'fix' wingman is to have all power weapons on a delayed spawn

I prefer the suggestion to remove all power weapons and replace them with ammo crates

>but IMO Wingman still needs to be rid of power weapons and replaced with ammo crates... but thats it

I agree

Alt er hentet fra poster av Joe Graf (joeGraf) på Gears of War 2 sitt offisielle forum.

Lenke til kommentar

Naise at vi ser fremskritt. Min profeti om at vi skulle få se TU4 før DLC'en slo til :p Jeg gleder meg bare til vi får se litt gameplay fra E3 jeg (tenker på DLC'en). Cliffy sa jo at de hadde det på E3 tilgjengelig for alle. Rimelig umulig at det ikke kommer noen videoer da.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Cliffy har også sagt dette:

We have the option of disabling the ragdoll concussive effect entirely or replacing it with a brief cringe. We can remove it entirely or simply have "stun free saturdays." We're going to do a few test days where we see how people feel about the reduction and/or removal and then adjust accordingly.

Stay tuned.

p.s. I do love you all.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...