iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har jeg? Bevis det! *Forte seg å edite* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har sett den før. Men det var... Halo. Gears er mer prestisje. Ja, jeg hadde målebånd. Og det var ikke jeg som trykka cancel. Sverger. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kunne ha edited den bort men valgte å ikke gjøre det for at du ikke skulle være så lei deg for at jeg knuste deg i Gears 2 på Blood Drive. Jeg gjentar: knuste Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde ikke du avbrutt søkene hele tiden skulle nok Jonas eid deg også litt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 iharal3, jeg tar deg med en gang vi får nett. Vent og se. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 JEG knuser dere alle uansett så det er bare å holde kjeften sin og snakk om noe annet! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 iharal3: Du vet at alle andre nå kan trykke cancel når man er i et game med deg og det er du som får skylden uavhengig om det er deg eller ikke? Kjip situasjon du har satt deg selv i. Altså, jeg tilgir deg for "morsomhetene" dine, men du er likevel den første jeg ville mistenkt om det ble trykket cancel i en matchmaking vi begge er i. Og det tror jeg gjelder flere enn meg. Quite a pickle, eh? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, men det er bare jeg som er barnslig nok til å trykke cancel, så ingen andre gjør det nok. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Med mindre noen har lyst til å "frame" deg.. Tss, tss, tss. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Meneh, noen som skal spille litt imorra? Har ikke spilt Gears på en stund! Jeg kan godt leke med deg. JEG knuser dere alle uansett så det er bare å holde kjeften sin og snakk om noe annet! Jeg har flest kills. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kan leke litt nå.. men må lese til en prøve utover kvelden. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det som irriterer meg med den er at den er så forbanna uforutsigbar. Enkelte ganger blåser man fienden herifra og til månen fra ti meters hold, og andre ganger kan man stå med hagla pent plassert i nakken på en uvitende fiende uten at han ser ut til å ta skade overhodet. Kan ha noe å gjøre med active reload? Tror det funker slik at vis du ikke gjør active reload så dreper du personen AKKURAT nesten ved ca 5 m, mens da du har active reload så dreper du han akkurat. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Det forklarer jo hvorfor det er flere ganger daglig man møter spillere som tilsynelatende tåler flere skudd på kloss hold. Not. Uansett er det jo helt høl i huet at en hagle ikke skal kunne drepe en person på kloss hold. Det føles bare feil, feil og atter feil når en person kan gå vekk fra en closeup med hagle. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvorfor er det egentlig slik at mann tar mer liv med Active Reload? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Om du tar sjansen på å potensielt dø pga et jammet våpen i f.eks en shotgunduell, og klarer å dra en Active Reload vil du bli belønnet med en raskere enn vanlig reload og kraftigere skudd. Det belønner de som tar sjansen på å ødelegge reloaden og kan snu hele duellen, noe som igjen gir litt større dynamikk i kampene. Edit: La til en siste setning. Endret 26. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så da lønner det seg å skyte et skudd i spawn for så å ta active reload? Jeg har uansett rundt 90% av min reloads som "Perfect" B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Active Reloaden varer bare i 10 sekunder, og den gir ikke noe damaga boost på noen flere skudd enn de du lader. Om du skyter tre skudd i bakken og tar en active vil du lade superdupermegafort og få tre skudd med økt skade i 10 sekunder. Om du skyter fem skudd vil du få fem skudd med økt skade osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 What? Det visste jeg faktisk ikke. Jeg har alltid skutt noen skudd for å konsentrere meg om active reload når det er stille. Gjelder dette SP delen også? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 10 sekunder bare.. Så mange bortkasta skudd :o Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Visste dere virkelig ikke det? De kulene som gjør ekstra skade blinker jo til og med oppi hjørnet, og når de slutter å blinke er effekten borte. Og det gjelder Gears 1 og 2, SP og MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå