Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Har sett den før. Men det var... Halo. Gears er mer prestisje. Ja, jeg hadde målebånd. Og det var ikke jeg som trykka cancel. Sverger.
Lenke til kommentar

iharal3: Du vet at alle andre nå kan trykke cancel når man er i et game med deg og det er du som får skylden uavhengig om det er deg eller ikke? Kjip situasjon du har satt deg selv i.

Altså, jeg tilgir deg for "morsomhetene" dine, men du er likevel den første jeg ville mistenkt om det ble trykket cancel i en matchmaking vi begge er i. Og det tror jeg gjelder flere enn meg.

Quite a pickle, eh?

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg med den er at den er så forbanna uforutsigbar. Enkelte ganger blåser man fienden herifra og til månen fra ti meters hold, og andre ganger kan man stå med hagla pent plassert i nakken på en uvitende fiende uten at han ser ut til å ta skade overhodet.

Kan ha noe å gjøre med active reload? Tror det funker slik at vis du ikke gjør active reload så dreper du personen AKKURAT nesten ved ca 5 m, mens da du har active reload så dreper du han akkurat.

Lenke til kommentar

Det forklarer jo hvorfor det er flere ganger daglig man møter spillere som tilsynelatende tåler flere skudd på kloss hold. Not.

Uansett er det jo helt høl i huet at en hagle ikke skal kunne drepe en person på kloss hold.

Det føles bare feil, feil og atter feil når en person kan gå vekk fra en closeup med hagle.

Lenke til kommentar

Om du tar sjansen på å potensielt dø pga et jammet våpen i f.eks en shotgunduell, og klarer å dra en Active Reload vil du bli belønnet med en raskere enn vanlig reload og kraftigere skudd. Det belønner de som tar sjansen på å ødelegge reloaden og kan snu hele duellen, noe som igjen gir litt større dynamikk i kampene.

Edit: La til en siste setning.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Active Reloaden varer bare i 10 sekunder, og den gir ikke noe damaga boost på noen flere skudd enn de du lader. Om du skyter tre skudd i bakken og tar en active vil du lade superdupermegafort og få tre skudd med økt skade i 10 sekunder. Om du skyter fem skudd vil du få fem skudd med økt skade osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...