Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Gears 2 er fett sålenge man ikke blir rævkjørt av den forbanna hagla

Det som irriterer meg med den er at den er så forbanna uforutsigbar. Enkelte ganger blåser man fienden herifra og til månen fra ti meters hold, og andre ganger kan man stå med hagla pent plassert i nakken på en uvitende fiende uten at han ser ut til å ta skade overhodet.

tror ikke jeg overdriver en gang når jeg sier at jeg ble hodeskutt 3-4 ganger på rad av samme fyr med hagla. Lanceren har jo ikke nubbsjans imo. Dem burde nerfe hagla, ihvertfall modifisere den. I gears 1 var ikke hagla så OP som den er i gears 2 :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mangen tilfeller jeg har møtt noen på kloss hold, jeg skyter dem 1 skudd før dem ser meg og dem dør ikke, men med engang dem skyter da tar dem meg på 1 skudd, hva er galt da :blink:

 

Uforutsigbar den shotgunnen i 2eren istede for enern, der den funker som så den skal...

Atsjonas: Det var konstruktiv kritikk basert på sannheten som jeg har erfart, så tror det er dere som må hysje

 

Spilte 1 kamp på Gears 2, lagg som vanlig, ja var 4 norske i partyet, så spilte jeg alene på en helt random Gears 1 server null lag...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Det er mangen tilfeller jeg har møtt noen på kloss hold, jeg skyter dem 1 skudd før dem ser meg og dem dør ikke, men med engang dem skyter da tar dem meg på 1 skudd, hva er galt da :blink:

Det som er galt er antakeligvis det som står i den tråden jeg linket til på forrige side.

Lenke til kommentar

Det våpenet som blir brukt mest utenom powerweapons, med dem også forsåvidt. er hagla. Hagla er det våpenet som alltid vil gi raskest resultater i spill med mye helse per spiller. Istedenfor å chippe på livet til fienden din, for så å se han regenerere løper man heller bort til og blåser han til småbiter. Mye mer effektivt i de fleste tilfeller, og det lover også en fin bonus i det å se fienden din knuses. Selv er jeg av typen som elsker å se fienden min bli most av et skikkelig hagleskudd, nettopp pga det ovenfor. I spill som Call of Duty osv bruker jeg aldri hagle, da det ikke lønner seg på samme måte.

 

Blir litt vanskelig for Epic å balansere mellom det fansen kaller "ubrukelig hagle" og "overpowered hagle". Om de nerfer den enda mer mister man samtidig enda mer av Gears følelsen etter min mening, og om de gjør den kraftigere vil den nok en gang dominere i en for stor grad. Slik jeg ser det trenge de egentlig ikke mer nå enn å fjerne delayen på å skyte etter Roadie Run og å få alt til å virke mer konsistent. Røykgranatene virker det som at de vil gjøre noe med, så e tar jeg ikke med nå (Oh, wait. I just did)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk tråkket på av fanskaren av Gears Of War 2, dem klarer ikke å innse at spillet har noen feil som ødelegger gameplayet for min del. Helt ubegripelig mener jeg... Mortar, smokedownsyndrom eller gni i øynene er maksimal failure, selve kampene er mye mer sløvere tempo, og føler ikke noe form for mestring av det jeg gjør i GEars 2. Var det ikke noen andre som ble ganske pipet ut av denne tråden, var det ikke deg bebeluv :p

 

Det får jeg med eneren, bare å drepe en er kamp til døden, den som har mest skill kommer seirende ut mens i 2eren er det omtrent random med shotgundueller og hvem som kommer seirende ut.." Disse går ikke vekk enda, lagg, slåing" og tåregassen som blir borte etter denne "old school weekend" og da kommer vel smokedownsyndrom tilbake og det er det mest irriterende med Gears 2..

 

Og ja selv om jeg dodger smokene så faller jeg ned, var faktisk 2 meter fra smoken utløste seg og jeg bare falt ned...

 

Slå og skyt har begynt å bli en trend etter gears 2 kom ut, det var aldri så mye slåing som det er i nettopp Gears Of War 2.

Håper noen i klanen min vil spille Gears 1 med meg, hadde vært konge!!! Eller noen fra Bare klanen, hadde vært en hyggestund!!! :D

 

Dette var herlig å få ut...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Legende > Moderator

 

Any Day.

 

Er ikke med i morra. Skal øve til Muntlig prøve-eksamen. Onsdag, derimot. Er en helt annen sak :)

 

Edit: Toman, hvis du leser postene tilbake her, ser du da at folk syns mye er galt med Gears 2. Vi trekker det bare ikke så langt som deg. Men nå er jeg trøtt, og lar derfor noen andre svare på innlegget ditt.

 

God natt :)

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Håper noen i klanen min vil spille Gears 1 med meg, hadde vært konge!!! Eller noen fra Bare klanen, hadde vært en hyggestund!!! :D

Jeg er glatt med om du sier ifra om du ser meg på Live. Har ikke fått spilt så mye i det siste, så når jeg spiller så spiller jeg ofte det jeg blir invitert til.

Lenke til kommentar

Og alikevel, Toman, med alt det du nevner der er det utrolig morsomt! Det blir ofte intenst, mortar er det bare å følge med på når den er i himmelen og røykgranater har blitt en naturlig (om irriterende) del av gameplayet. Det er ikke skjeldent jeg sitter og skriker som bare rakkern når jeg spiller med folk fordi det er spennende. God ping, gode lagkamerater og en spillmodus som alle kan like er alt som skal til for å ha det storartet! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...