iharal3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Om de fjerner splash fra smokes blir jeg lykkelig. Jeg hater når personen jeg styrer vrir seg rundt i trappa som en tulling, mens en sager står over meg. Det får meg til å tenke: Smokes burde bli fjernet. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Liker ikke smoke. Svir i øynene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Trudde det var flash som svei jeg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Smoke svir jo det å, det er jo fullt av røyk. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Synd at Gears Of War 2 er ment til casual-spillere, føler det sånn fordi det er ikke skills i kampene, bare slå og skyt, første som slår vinner... Og dumt ingen spiller Gears 1 mer, bare jeg på min friendslist som spiller det omtrent daglig... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er fortsatt stor forskjell på de gode og dårlige i Gears 2, en god del mindre enn i Gears 1. Og nå kan du slutte å kritisere Gears 2. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er fortsatt stor forskjell på de gode og dårlige i Gears 2, en god del mindre enn i Gears 1. Og nå kan du slutte å kritisere Gears 2. +1 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er alltid slik at de beste vinner, kanskje i litt mindre grad enn i 1'ern. Det er derfor jeg slo Atsjonas. Jeg er bare bedre enn ham, og slik er det, og slik vil det alltid være. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hahahahahah jeg dør av latter iharal3. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Synd at Gears Of War 2 er ment til casual-spillere, føler det sånn fordi det er ikke skills i kampene, bare slå og skyt, første som slår vinner... Jeg vet ikke helt om jeg skal ta innlegget ditt seriøst, eller om jeg bare skal la det stå som et eksempel på hvor mye det er mulig å misforstå noe. Overraskende nok velger jeg ingen av de to nevnte alternativene, og prøver heller å svare deg. For det første, det er umulig å slå noen med mindre du er helt inntil ham. Hva skjer hvis du blir skutt før du kommer nærme nok til å slå? Da er det ikke han som slår først som vinner. Det var fullt mulig å slå og skyte i Gears 1 også, så jeg skjønner ikke hvorfor du mener det er noe spesielt for Gears 2. Før den siste oppdateringen av spillet ble tiden man er urørlig etter å ha blitt slått kortet ned, nettopp for å forhindre det du mener er så irriterende. Jeg tviler på at dette er lagt inn i Gears of War 1. Og jo, for å hevde seg online må man kunne spille, det krever "skills". Noe annet er bare tåpelig å påstå. Ellers er hele innlegget ditt en eneste stor logisk brist, uten noen mening overhodet. Ikke vet jeg hvorfor jeg gadd å bruke tid på å svare deg, men håper du forstår hvor feil du tar. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Et bilde sier mer enn tusen ord. Endret 25. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Slåinga var LANGT verre i Gears 1. Ble du først slått der så var du stunna så lenge at du gjerne ble slått igjen og da var du downet. Har folk glemt det eller? Det irriterte meg noe sinnsvakt mer enn NOE på gears 2, og da inkludert matcher med 1 min lagg. Ang. røykgranatene i Gissj 2 om JEG fikk bestemme så hadde det vært sånn: Om du stod PÅ eller innenfor 1-2 m av der røykgranaten sprenger så hadde du blitt kastet overende. Om du stod 2-4 m unna så hadde du bare blitt "stunnet" et lite øyeblikk (karakteren står og skjermer øynene type animasjon) for så å kunne fritt bevege seg. OG om jeg hadde fått bestemme litt til hadde jeg gjort noe med den skliinga i trapper når du er knocked down som fører til at du "aldri" reiser deg opp. SÅNN hadde jeg gjort det, likevel kommer ikke Epic løpende for å ansette meg. Forstå det den som kan! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 OG om jeg hadde fått bestemme litt til hadde jeg gjort noe med den skliinga i trapper når du er knocked down som fører til at du "aldri" reiser deg opp. Det ble faktisk fikset i TU3. Nå kommer man seg opp etter 2 sekunder uansett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Cliff Bleszinski? Pøh, Chrissj for Epic president! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 @drugIS: Ok. Jeg har ikke blitt knocka ned av en røykgranat i en trapp siden TU3 så jeg var ikke klar over det. Fint de gjorde noe med det. Litt sent bare;) @Laland: Jeg blir ikke sint om du kaller meg Chrissjy K. heller ^^ (K er første bokstav i mitt etternavn) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har en litt fæl innrømmelse: Det er jeg som er "cancelmannen." Beklager så mye, jeg blir litt tragisk over nettet. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ellers er hele innlegget ditt en eneste stor logisk brist, uten noen mening overhodet. Ikke vet jeg hvorfor jeg gadd å bruke tid på å svare deg, men håper du forstår hvor feil du tar. Einstein in action! On topic: Gears 2 er fett sålenge man ikke blir rævkjørt av den forbanna hagla, beklager sterk munnbruk, men er så drita lei av den nå at det er sykt Det er som å se den hotte dama bakfra, så plutselig snur'a seg og man får se det rynketrynet :'/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Det er jeg som er "cancelmannen." Beklager så mye, jeg blir litt tragisk over nettet. Det var jo verken noen stor overraskelse eller noe sort mysterie det da ^_^ Gears 2 er fett sålenge man ikke blir rævkjørt av den forbanna hagla Det som irriterer meg med den er at den er så forbanna uforutsigbar. Enkelte ganger blåser man fienden herifra og til månen fra ti meters hold, og andre ganger kan man stå med hagla pent plassert i nakken på en uvitende fiende uten at han ser ut til å ta skade overhodet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lakus: Vel, jeg satt i hvertfall og flirte meg halvt i hjel da du og Chrissj begynte å spørre ut Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er du ikke alene om å mene, Lakus. Står endel om det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå