Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt mange seine kvelder med sniper no scopes og hagle slåing. Savner GoW og Xbox live i seg selv litt, men tiden gjør mye rart. Sluttet med Xbox live et år etter at GoW kom ut. Spilte aktivt hele det året. Noe av det mest heftigste multiplayer kampene jeg har vært borti. Salute Epic Games for å ha laget et så supert spill.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli lei av dette 4 vs 4 prosjektet til epic.. Come on, hvis folk ikke vil at smoke skal kaste folk i bakken så kan de vel bare spille Gears 1, eller hva?

Det er en del andre forskjeller mellom Gears of War 1 og 2 utenom stun fra røykgranater. På forumet til Epic har det vært et enormt press for å fjerne at røykgranater kaster folk i bakken. Jeg liker det mye bedre sånn det var i helgen, og er fornøyd hvis de fortsetter med denne effekten fra granatene.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det funker greit i Gears 2 og vil helst ha det sånn det er. Men jeg kan strekke meg til at radiusen til stun-effekten til røykgranaten kan reduseres noe. Radiusen til stunninga på røykgranaten er jo nesten større en granaten virker det som. Men en radius på en meter eller to hadde vært finfint!

Men å gå tilbake til Gears 1 røykgranat er jeg så utrolig i mot. Røykgranat i enern hadde IMHO ingen funksjon overhodet.

Det beste hadde jo vært å kunne velge dette selv.

Lenke til kommentar

Syntes grantane i 2'ern i er bedre, men man burde ikke være "fjern" så lenge, og heller kanskje ikke bli kasta i bakken viss ikke granaten ble fyrt av rett ved siden av deg.

Når det gjelder frag grandes syntes jeg de gjør alt for mye dmg når de er planta. Man dør uansett.

Er så drit kjedelig å dø av det, og det er jo også ganske en teit måte å skaffe seg kills på.

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar

For min del er røygranatene i toeren noe av det som ødela hele følelsen. Smokespam på powerweapons og folk som står med sag over deg når du er nede is not my idea of fun. Greit nok at røykgranaten i det første spillet var rimelig ubrukelig, men det rettferdiggjør ikke hvordan den nye granaten er etter min mening. Å kalle det realistisk at massive klosser av noen soldater skal bli slengt veggimellom fra en røykgranat er for meg helt hinsides, og jeg likte mye bedre den stun effekten som ble lagt til i helgen. Samme effekten som når du sto nærme en granat i det første spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i nesten 12 døgn og 1,401 runder. Jeg vil si at det går veldig fint an å spille, opplever sjeldent lagg. Ikke har jeg noen superlinje, men jeg klarer å spille helt fint selv om jeg ikke har nærmest host-connection hver eneste match. Jeg blir flere ganger beskyldt for å være host også, selv om det lagger litt for meg. Merkelig at man skal hate hosten bare fordi man ikke får til noe selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...