Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne jo postet hele artikkelen. :rolleyes:

 

For those of you planning to fill the upcoming long weekend with a little Gears 2, we’ve got something special in the works for you. From Friday, May 22, at 9 AM EST, through Tuesday, May 26, at 9 AM EST, Public multiplayer matches are going the way of Gears 1 in an “old school” weekend event, featuring four-on-four teams and Smoke Grenades without their concussive blast. These changes affect the Execution - Warzone, Annex - KOTH, and Guardian - Submission playlists only, and remember—these are Gears 1 rules. Only four to a team!

 

Det er langt morsommere med 5 på hvert lag enn 4, så jeg ser ikke helt poenget med det. At stun fra granatene fjernes, kan vise seg å fjerne litt frustrasjon.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAA! BORT MED SMOKES! BORT MED SMOKES! BORT MED SMOKES! BORT MED SMOKES!

 

Nå ble jeg virkelig gladere enn jeg har vært på lenge. Virkelig deilig å endelig få se hvordan Gears 2 vil være uten de forbannede røykgranatene. For min del kunne de gjerne beholdt 5vs5, men jeg må jo innrømme at når jeg spiller mot botter går det i 4vs4, så det er greit for meg.

 

*Æ scka schpiel Gears i hælja :D*

Lenke til kommentar

Ohh dæven jeg er pro på Gears 1 :p

 

Spilte 10 kamper idag og fikk 58-16 i stats :D. 15 kills av dem er headshots!!! Ingen chainsaw eller noe annet :p

Sjekket selve killrationen på public ranked og den er på rundt 2.3-2.4 på Gears Of War på execution, er det veldig sterkt eller!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...