DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) min er litt pervers, de tror jeg onanerer mens jeg gråter, altså Tear Jackmen det er ikke sant... Fikk en Deja vu fra Scrubs nå... 1 eller 2 episoder tilbake fra nyeste tror jeg? Noe om å gråte under sex Så romantisk du er da, TearJacK. Ikke skjul det. :wub: OT: GEoW1 rulte (holder dette Jalland?) Endret 4. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) men det er ikke sant... Skjul Veldig på kanten det her! On-topic, gutta! Jeg vil ikke være streng men må jeg så må jeg! Endret 4. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg husker ikke hvordan Gears 1 føltes, men tror ikke at det er så mye raskere, Gears 2 kan være jævlig raskt, noen ganger for raskt, hadde ikke gjort noe om Gears 2 var litt tregere. mulig det har noe med roadierun på Gears 1, som føltes raskere uten at det var det, da skjermen ristet og var mer uoversiktelig (savner dette på Gears 2 btw) men unasett så synes jeg Gears 2 er veldig bra tempo messig.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg prøvde Gears 1 for litt siden for å sammenligne, og det var raskere. Når man løp vanlig bortover var det omtrent så man fløy av gårde. Det var ikke den behagelige vraltingen som er i Gears 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eneste jeg får høre til meg selv når jeg spiller GeoW2 online er mer "what the f*ck are you doing Sondrizzle?" fordi jeg går amok med mortar eller granatkaster samtidig som jeg bare løper rundt og koser meg i min egen drømmeverden ^^ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oioi, ikke si dette. Jeg vil bare plukke opp spillet nå og sitte langt utpå natten og spille. Gi litt f og komme dø trøtt på jobb i morra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kom igjen! Du vet du vil! Sickieday! Wooh! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Velkommen hit BanAnus! :wub: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kom igjen! Du vet du vil! Sickieday! Wooh! Den alltid saklige moderator Laland. :rolleyes: Uansett scoret jeg godt over 10 000 poeng i en Annex-match i stad som host. Det var nice. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) pøh øld nus, fikk det igår, 45kills 10deaths, og 15rings Endret 4. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Annex og KOTH er konge når man er host. Føler seg nesten skitten for å jukse eller noe (Laland er jo nødt til å menge seg blant oss "brukere" ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Se i signaturen min! Trår til når jeg må! Men, denne tråden er ikke om meg. Den er om Gears! Hvem her var det som var med når vi spilte Private, rundene varte i en halvtime og Annex-scoren som ble krevet for å vinne var 480? 5v5 i oppimot halvannen time det.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 *kose seg med singleplayer* Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg koste meg med singleplayer jeg også. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan fort bli litt koffer-aktig: Jeg koste meg litt singleplayer i går, if you catch my drift ;D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 pøh øld nus, fikk det igår, 45kills 10deaths, og 15rings Likevel er du ranket som ynkelige 7730 i annex, mens jeg troner på toppen med 3279. B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Uffda.. er mest fan av to-player jeg! Gears of War 2 er også morsomt i to-player! Ser dere? Vi har også dårlig humor, som er on-topic! Edit: drugiS, jeg er på 2. plass i en challenge i Nuts&Bolts.. så.. ja, vi kan ta det derfra! Endret 4. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha! Den hadde jeg ikke tenkt på Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kom igjen! Du vet du vil! Sickieday! Wooh! HAHA! Hell Yheah Baby! ;P Njaaa i morra er jeg med, stor dag i morgen. Greit og være litt våken på jobb da @ Anolop: Takk takk kjære! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Edit: drugiS, jeg er på 2. plass i en challenge i Nuts&Bolts.. så.. ja, vi kan ta det derfra! Nuts & who? Det kan ikke engang måle seg, og det vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå