Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det EXP i Horde i Title Update 4?

While watching G4’s preview of the "Dark Corners" DLC and "All Front" pack something interesting came up. If you skip to 2minutes 49 seconds you will notice someone playing Horde on a TV however in the bottom right hand corner it shows the experience earned in the previous wave.

 

Usually in Horde no experience is earned however it would appear that the upcoming Title Update 4 revealed last month by an Epic worker on the forums might be adding experience for Horde. However what the level of experience will be is unknown, I doubt it will be a great amount though.

 

This is by no means a conformation of this occurring, so we will have to wait and see what Epic have to say.

Capture-9.jpg

 

Lenke til kommentar

Hvis det kommer XP til Horde gjør ihvertfall det nivå-achievementene lettere å nå, men det fjerner igjen ALL form for kredibilitet til systemet. Èn person kan spille seg til nivå 100 alene og bli eid av en på nivå 2 online. Håper TrueSkill fortsatt jobber i bakgrunnen..

Lenke til kommentar
Har du klart 50 bølger før? Btw, det burde være flere bølger. Hvis man virkelig kjeder seg!

Regner med at de fleste her har spilt gjennom alle bølgene på den letteste vanskelighetsgraden. Sånn det er nå får man poeng etter hvilken vanskelighetsgrad man spiller på, så jeg regner ikke med at Casual gir så mye XP hvis dette blir implementert. Hvis man vil ha en sjanse på leaderboards i Horde, må man minst spille på Hardcore.

Lenke til kommentar

Litt for morsomt? Husker ikke hvem som var med da vi prøvde Horde på Insane en gang, vi varte ikke lenge. Vi bare tre stykker, men likevel tror jeg det kan bli tøft. Selvfølgelig, jeg kan godt holde deg i hånden hvis du vil det, bare ikke regn med at vi kommer til å overleve lenge.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...