Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du regner med at jeg gjør en av de tre følgende tingene hver dag og kveld?

 

1: På en eller annen utenomjordisk måte finner jeg ut at du er online, og logger meg på. Jeg sitter ikke på xbox.com for å se hvem som er online til enhver tid og jeg logger heller ikke på xboxen for å se hvem som er online. Du hadde jo heller ikke sagt til meg at du skulle komme online i kveld, så det var ingenting å sjekke heller.

 

2: Jeg ringer deg for å spørre om du er online? Da hadde jeg heller gjort det som står ovenfor, og begrunnelsene for hvorfor jeg ikke gjorde det står rimelig godt forklart der også. Jeg kan ikke huske sist gang du ringte eller sendte meg SMS for å sjekke om jeg var online uansett, så hvorfor skulle jeg plutselig finne på å gjøre det?

 

3: Jeg gjør begge tingene samtidig! Jeg åpner websiden xbox.com samtidig som jeg smetter avgårde en SMS til deg, slik at jeg kan forsikre meg om at du er opptatt med å lese SMS i det ene sekundet jeg trenger for å logge meg inn på xbox.com å trykke på vennelista der. Når du er opptatt logger du ikke av, og jeg får både bekreftelse via xbox.com og SMS på at du er online.

 

ELLER:

 

1: Du kunne lagt igjen en notis her eller på teamhrissj.net, men det er vel for vanskelig? ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...