Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nice gaming Toman! Kan nesten ikke kalle det gaming, synes vi nesten snakket mer Var i hvertfall hyggelig Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvilken Xbox-versjon følger med headset? Gleder meg sånn til jeg får meg XBOX! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Btw, legg til ''Ja, og spiller fortsatt'' i ''Spilte du Gears 1 før Gears 2? (Og hvis ja, hvor lenge?)'' Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jepp Bebeluv, det var jævla hyggelig Det var mer snakking en gaming mot bots, og matchmakinga funket ikke så bra med oss nei Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Spilte litt Gears 1 i går og jeg poppa litt flere headshots med pumpehagla enn det jeg gjør i den gjennomsnittlige Gears 2 match. BTW. Woot? Innlegg 800! Endret 8. mai 2009 av Erik Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som blir med på litt Gears 1 i kveld da?? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som blir med på litt Gears 1 i kveld da?? Har det ikke Men blir med på litt Gears 2 litt senere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Ikke i kveld. Generation Kill ftw, men jeg er glatt med i morgen om noen har en 48 timers trial kode å gi bort :rolleyes: Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har det, men den må du bruke på meg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Toman skal da ikke få poste Gears 2-statsene sine uten at jeg får vise frem mine. Jeg har spilt over 11 dager, og har en kill streak på 44. 10,331 kills er jeg ganske fornøyd med også. Jippi. Endret 8. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er blitt lvl 1 igjen av en merkelig grunn. Alt resetta seg da jeg spilte coop splitscreen. Dumme saker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Har det, men den må du bruke på meg You got yourself a deal, mate. @Atsjonas: Tror det står noe om hvorfor det skjer på epic sine forum. Om du vil vite hvordan det skjedde kan du jo søke der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ikke at jeg bryr meg så veldig, rakk akkurat å få lvl 25 achievementen, og lvl 50 er ikke et mål. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 lvl 50 er ikke et mål. Pff.. Alle vet da at målet i livet er å nå level 50 i gow Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Når Bionic Commando og Prototype er rett rundt hjørnet er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har det, men den må du bruke på meg You got yourself a deal, mate. Sa Lakus før han IKKE møtte opp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 DU HAR JO IKKE SAGT IFRA... din bondeknøl Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Var jo online i hele kveld jeg, før jeg satte meg ned og så en film for 2 timer siden... Du har jo mobil nummeret mitt, BLÆRUMSGUTT Endret 9. mai 2009 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Så du regner med at jeg gjør en av de tre følgende tingene hver dag og kveld? 1: På en eller annen utenomjordisk måte finner jeg ut at du er online, og logger meg på. Jeg sitter ikke på xbox.com for å se hvem som er online til enhver tid og jeg logger heller ikke på xboxen for å se hvem som er online. Du hadde jo heller ikke sagt til meg at du skulle komme online i kveld, så det var ingenting å sjekke heller. 2: Jeg ringer deg for å spørre om du er online? Da hadde jeg heller gjort det som står ovenfor, og begrunnelsene for hvorfor jeg ikke gjorde det står rimelig godt forklart der også. Jeg kan ikke huske sist gang du ringte eller sendte meg SMS for å sjekke om jeg var online uansett, så hvorfor skulle jeg plutselig finne på å gjøre det? 3: Jeg gjør begge tingene samtidig! Jeg åpner websiden xbox.com samtidig som jeg smetter avgårde en SMS til deg, slik at jeg kan forsikre meg om at du er opptatt med å lese SMS i det ene sekundet jeg trenger for å logge meg inn på xbox.com å trykke på vennelista der. Når du er opptatt logger du ikke av, og jeg får både bekreftelse via xbox.com og SMS på at du er online. ELLER: 1: Du kunne lagt igjen en notis her eller på teamhrissj.net, men det er vel for vanskelig? ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå