Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel et par som lander på platået nedenfor? Uansett nytter det ikke å skyte alle som kommer nærme deg, da rekker du ikke å drepe dem før de flyr over deg. Du må sikte deg inn på dem så tidlig som mulig mens de er lenger borte, og felle dem før de rekker å fly over deg.

Lenke til kommentar
Mer Gears 1 propaganda: Gore så bedre ut i det første.

 

SNIPSNAPP*

Etter hva jeg har erfart virker det som at gears 1 har litt dårligere hit detection og. Dvs, hvis noen står innstill cover og du har hodet til personentydelig i sniper siktet. Siktet blir ikke rødt, det blir heller ikke skjermen når du skyter.

Lenke til kommentar

Min erfaring er heller motsatt. Sniperen i Gears 2 kontra Gears 1 for eksempel. I Gears 2 er det offisielt sagt at hit-boxene for hoder bla.a har vært problematiske.

 

Om siktet blir rødt eller ikke har ikke noe å si for om du treffer eller ikke. Eller, i toeren har det det.

Lenke til kommentar

Eksempel:

Skyter du noen mens de løper i toeren detter de bare sammen rett ned eller bakover som oftest.

Skyter du noen mens de løper i eneren vil kroppen faktisk svinge seg i forhold til hvilken retning de løp og hvor du traff.

 

Blodet er også en hel del mørkere, noe jeg synes er mye kulere :)

Lenke til kommentar
Mer Gears 1 propaganda: Gore så bedre ut i det første.

 

Kjente meg igjen meg der ja :D

Hadde noen syke kvelder jeg og!!!

 

4 skudd 4 headshots med Longshot uten active og host :)

Tror jeg spilte sånn i flere uker :love:

Det klarer jeg ikke i Gears OF War 2, du trenger ikke skills i det spillet :p

 

Der fant du gode minner Lakus, takker :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Husker èn gang, jeg er veldig stolt av i Gears 1. Spilte public uten noen norske, alle på laget var døde unntatt meg, alle de 4 på det andre laget løp bak meg med diverse våpen (var på Gridlock, ser man mot boomspawnen fra longshot'en løp jeg mot høyre og opp trappene ved den ene spawnen) og gikk rundt et hjørne som ga meg overblikk, og èn etter èn plukket jeg ut alle sammen med hagla. Jeg vant alene over 4 personer uten noen power-våpen! Om jeg var host eller ikke er jeg ikke sikker på, men en ting er ihvertfall sikkert.. jeg var en glad Laland! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...