iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hvor kommer Doris fra? Hun heter jo Klara!! Edit: lol, GET! Endret 6. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hammer of Dawn? What? Men jeg savner den tønna ved Doris ja. Alltid gøy å sprenge de som plukker hun opp. Ja, han er veldig kjekk, gjorde det litt mer risikabelt å plukke hun opp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tønnen er "den". Tønner er ikke en ham. Tønnen er en ting. Tønnen er en slem ting. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg setter pris på sakligheten din, Laland. Kan ikke si jeg husker noen tønne, har visst aldri benyttet meg av den. De eneste tønnene jeg har det moro med er de beistene som ligger på biler i Fuel Station. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde heller håpet på at vi fikk opplevd et nytt sted i det nye oppdraget i stedet for å gjøre det på nytt, bare på en annen måte... De kunne jo ha lagt inn noe mellom ormen og hailstedet. Det var en ganske lang pause mellom der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg prøver. Kan ikke huske noen tønner selv, men tømmer som uprovosert dreper/skader andre er slemme tønner. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er Gears of War så blodig at det blir latterlig (aka skyte av hodet til noen i Fallout med en 10mm) eller klarer det å balansere blodet og gørret godt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke i nærheten av hva Fallout 3 presterer til tider, men du kan jo tenke deg litt hvordan det er å stappe en motorsag inn i ryggen på noen. Det er ikke altfor mye, men det er brutalt. Ingen tvil! Kan forsåvidt moderere det da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er så blodig at det er ekstremt hardcore, moro, gøy og mandig. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er så blodig at det er ekstremt hardcore, moro, gøy og mandig. Derfor passer det til meg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Med hagle er det ikke så mye balanse når jeg spiller Men sniper headshot er hvertfall elsk, splatt! Det er nok litt overdrevet, men veit faktisk ikke om man kan skyte av hodet med vanlig pistol, aldri gjort det før. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det er jo aliens i det! Kanskje du kjenner noen igjen? Edit: Med boltok og gorgorn får man headshots. Fikk faktisk 7 av 8 kills med boltok (revolver) headshot, her om dagen. med snubb'en kan man få det hvis personen ikke blir downet og du har active reload. Har personen vært downet to ganger blir det headshot hvis du treffer hodet og personen har lite liv. Endret 6. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Men det er skikkelig tilfredsstillende å skyte en "downa" motstander i hodet med Snubb i Exection eller hvilken som helst modus. Endret 6. mai 2009 av Erik Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Forresten, det er ikke så blodig. :rolleyes: Verken Svenning eller Atsjonas visste at man kunne ta headshot på downede personer på avstand i Execution. Det er godt man kan bruke meg til noe. Apropos pistoler har jeg fortsatt flere kills med Boltok enn med Sniper. B) Endret 6. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Trur faktisk jeg starter opp Gears 2 nå, etter all denne snakkingen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Forstår at det er gøy å drepe noen ORDENTLIG. Men, jeg har litt problemer med å leve meg inn i spill hvor det er så ekstremt mye blod og gørr at det bare blir teit. Likevel skjønner jeg at det må bli litt kliss rundt om kring når du bruker motorsag. Jeg blir sikkert ledd ut når jeg spør om dette, men, går det an å skru opp/ned mengden av blod og gørr? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du kan skru den av om jeg ikke blander med et annet spill. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er mulig. Man kan gjøre innstillinger på om man vil se blod, og om man vil høre banning. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Forresten, det er ikke så blodig. :rolleyes: Verken Svennig eller Atsjonas visste at man kunne ta headshot på downede personer på avstand i Execution. Det er godt man kan bruke meg til noe. Apropos pistoler har jeg fortsatt flere kills med Boltok enn med Sniper. B) Dette spillet skal jeg ha! *Spare penger som FAEN* Endret 7. mai 2009 av Laland fjernet youtube-sitat som var irrelevant for innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå