Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er visst etter det med Maria, og så kan vi stealthe inn istedet.. bra fett, ja?

"I wanna kill 'em all"

Det var jo litt stealth på den måten man spilte det nå også da. Med mindre du løp frem da det kanskje var lurest å vente til fiendene hadde gått forbi.

Lenke til kommentar

Marcus og Dom i Theron Guard-rustning? Jeg dør på meg. :lol:

Hadde vært litt morsomt hvis det var mulig i multiplayer. Da hadde det ikke vært så lett å vite hvem man skal skyte.

Edit: Erik og jeg think alike.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Etter DOm hadde tatt hånd om kona si sa jo Marcus at han hadde tenkt ut en måte å snike seg inn på, og han sa det mens han bar på en Theron hjelm. Men unnskyld meg om jeg tenker feil, men blir det ikke litt dumt å dra tilbake til ca halvveis i spillet for mer SP historie? Ville det ikke vært bedre med noe som skjer etter singleplayeren til toeren?

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på, det kan bli veldig bra hvis elementene er riktige og de får til en god lengde på oppdraget.

Har ikke noe imot å spille en del av spillet på en helt annen måte.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Var ikke mortar i Gears of War 1, så du er nok den eneste som savner tønna ved den.

Håper SP-banene er lagt til i etterkant av selve kampanjen. Er ikke sikkert alle locustene ble utryddet, og hva som skjedde med Locust-dronningen vet vi heller ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...