Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og Laland er gammel nok for Gears, det er bare førerkortet som tar feil. Modenhet uavhengig av alder er noe vi er glade i. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og du stjal nettopp side 100... Curse you. Men.. noen dato/årstid for DLC og maps? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er visst etter det med Maria, og så kan vi stealthe inn istedet.. bra fett, ja? "I wanna kill 'em all" Det var jo litt stealth på den måten man spilte det nå også da. Med mindre du løp frem da det kanskje var lurest å vente til fiendene hadde gått forbi. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, HCG, ja det er det. Er sant det - idet vi så etter Maria hadde man valget å stealthe. Har tatt det hver gang jeg ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og du stjal nettopp side 100... Curse you. Men.. noen dato/årstid for DLC og maps? Gears of War 2 All Fronts Collection Coming July 28 http://www.xboxinsider.net/gears-of-war-2-...coming-july-28/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så man skal kunne kjøpe i butikker. Det er var en liten lettelse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så vi skal få kle oss ut som Locust.. stilig! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kanskje man kan bruke det i multiplayer også :rolleyes: Akkurat som gullvåpnene bare med character-skin. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Marcus og Dom i Theron Guard-rustning? Jeg dør på meg. Hadde vært litt morsomt hvis det var mulig i multiplayer. Da hadde det ikke vært så lett å vite hvem man skal skyte. Edit: Erik og jeg think alike. Endret 6. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Så kunne Locustene fått noe ala Leatherface Endret 6. mai 2009 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Etter DOm hadde tatt hånd om kona si sa jo Marcus at han hadde tenkt ut en måte å snike seg inn på, og han sa det mens han bar på en Theron hjelm. Men unnskyld meg om jeg tenker feil, men blir det ikke litt dumt å dra tilbake til ca halvveis i spillet for mer SP historie? Ville det ikke vært bedre med noe som skjer etter singleplayeren til toeren? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det kommer litt an på, det kan bli veldig bra hvis elementene er riktige og de får til en god lengde på oppdraget. Har ikke noe imot å spille en del av spillet på en helt annen måte. Endret 6. mai 2009 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 "You have already played this level, but not this way!" Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vel vel, det blir i alle fall fint å få hele 7 nye MP maps. Men er det bare meg som savner den eksplosive tønna ved Doris/Mortaren på Fuel Depot? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Var ikke mortar i Gears of War 1, så du er nok den eneste som savner tønna ved den. Håper SP-banene er lagt til i etterkant av selve kampanjen. Er ikke sikkert alle locustene ble utryddet, og hva som skjedde med Locust-dronningen vet vi heller ikke.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det finnes ingen "Doris" heller. Hammer of Dawn, derimot. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hammer of Dawn? What? Men jeg savner den tønna ved Doris ja. Alltid gøy å sprenge de som plukker hun opp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lakus, det er "henne", ikke "hun". Evt. på bondedialekten min, "ho". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå