anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @Analop ooooooooooooooooooooooooooo anOlop, anOlop! ANOLOP!!!!! Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Heisann, bolekiser. http://www.newgrounds.com/portal/view/470146 Gågåg. Lo som FAEN. xD haha, epic Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oi shit Beklager. Faen satt lungene i halsen. La faen ikke merke til det Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er vel rundt 20 på den vitsen nå... Og alle får seg en god lulz :rolleyes: Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel, gå til en Amerikaner og be han uttale navnet ditt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alle amerkinarne spør meg hvilke drugs jeg bruker :rolleyes: Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har spilt med mange amerikanere, men det virker som om det er noe med Nordmenn og denne anal-vitsen... Sjelden jeg hører den fra de over dammen Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel jeg er litt på hypre siden. Sleep-deprivation. Jeg ville sikkert ikke ledd til deg Sigurd skrev, men jeg gjorde det uansett. Huff, elendig humor. Ler av alt. Blir så vrient å si navnet ditt som "Anolop" på Engelsk. An-alope, An-a-lep, etc etc. Skulle hatt navnet ditt i siggen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alle engelsktalende tror jeg er en øy.. Bare fordi det står "laland360 n0n" med liten L. "ialandthriisixtee nåån" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel jeg er litt på hypre siden. Sleep-deprivation. Jeg ville sikkert ikke ledd til deg Sigurd skrev, men jeg gjorde det uansett. Huff, elendig humor. Ler av alt. Jeg er ganske morsom. lol@ "ialand" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Folk sier eitiesjåonas til meg.. :/ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er alltid "Yo, Dark Lord". B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Nå må jeg nesten begynne å bli enig med kosemod Laland. Litt mye Off Topic kanskje? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Enig? Hvor har han skrevet det? Vel så sant så sant. Var GEoW2 noe i forhold til GEoW1? Enda ikke spilt det. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 seriøst spør folk ka drugs du går på? fluor då elle? Lenke til kommentar
cattoo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Eg lurer på om det første gears fremdeles er noke tess for en som aldri har rørt (eller sett) noke som helst av serien? Eller bør eg berre gå rett på toaren? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 seriøst spør folk ka drugs du går på? fluor då elle? Det er noen som har spurt, ja. En begynte å liste opp alskens stoffer jeg kanskje kunne bruke. Jeg svarte blidt "everything". Vi ble perlevenner. Dette skjedde i Gears of War, jeg er ikke off topic. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Enig? Hvor har han skrevet det? Vel så sant så sant. Var GEoW2 noe i forhold til GEoW1? Enda ikke spilt det. er nok mange som synes det er elementer de liker bedre fra 1'ern. Men det er jo forsåvidt samme spill. F.eks de hadde bedre multiplayer system på 1, men party muligheter på 2 også er det jo småting som at det er 5 stk på hvert lag istedenfor 1 Eller hvis du tenkte på single player, så er det hovedsaklig det samme. Anbefaler å spille det også så du får med deg historie Hei! Eg lurer på om det første gears fremdeles er noke tess for en som aldri har rørt (eller sett) noke som helst av serien? Eller bør eg berre gå rett på toaren? 1ern er vel verdt å kaste seg på, selv om det er nok ikke så mange som spiller det online. Men spiller du 1ern og liker det, kommer du til å skaffe 2ern uansett Endret 4. februar 2009 av Kamizage Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 min er litt pervers, de tror jeg onanerer mens jeg gråter, altså Tear Jack men det er ikke sant... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Virker som om flertallet mener Gears 1 har et raskere gameplay - det kan fort stemme, særlig med den usedvanlig raske hagla. Og ja, gutta, kosemoden deres må passe på at dere er noenlunde on-topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå