Akrabra Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Høres bra ut! Uhm veldig off topic, men noen som har sett Gun noe sted i det hele tatt? Finner det på amazon.co.uk, men blir ikke sendt til Norge, samme med Play.com så ja. Endret 31. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
qwert Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Nå sier førstepost ingen requests, men siden jeg nå akkurat så det til 89,- på CDON... Endret 31. mars 2009 av qwert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Nå koster Banjo Kazooie: Nuts & Bolts £14.99 på play.com Men bare i dag. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/55418...ts/Product.html John Woo Presents: Stranglehold £4.99 play.com Bare i dag dette og. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/65942...ld/Product.html Endret 1. april 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
Gawain Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 @Akrabra: Gun er et av det spillene jeg ser desidert oftest på tilbud. Playx.no har det på timessalg til under 100-lappen titt og ofte. Project Gotham Racing 3 hos AbsoluttSpill (metacritic) - 99 NOK Supreme Commander hos AbsoluttSpill (metacritic) - 169 NOK Rockstar Games presents Table Tennis hos AbsoluttSpill (metacritic) - 199 NOK Golden Compass, The hos AbsoluttSpill (metacritic) - 99 NOK Superman Returns: The Video Game hos AbsoluttSpill (metacritic) - 99 NOK Top Spin 2 hos AbsoluttSpill (metacritic) - 129 NOK Darkness, The hos AbsoluttSpill (metacritic) - 149 NOK Eternal Sonata hos AbsoluttSpill (metacritic) - 179 NOK F.E.A.R. Files hos AbsoluttSpill (metacritic) - 199 NOK Fuzion Frenzy 2 hos AbsoluttSpill (metacritic) - 79 NOK Lost: Via Domus hos AbsoluttSpill (metacritic) - 99 NOK Bullet Witch hos AbsoluttSpill (metacritic) - 149 NOK Frontlines: Fuel of War hos AbsoluttSpill (metacritic) - 189 NOK Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nå sier førstepost ingen requests, men siden jeg nå akkurat så det til 89,- på CDON... Tusen Hjertelig takk. Hadde ikke sett første posten dog:/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Assassin's Creed til 299,- på Lefdal Halo Wars til 299,- på Lefdal GTA IV til 299,- på Lefdal. Alle tilbud er tatt fra kundeavisen. Endret 2. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Gjelder det alle butikker i Norge? Halo Wars til 299,- er en fin pris . Endret 2. april 2009 av nypis Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det gjelder nok alle Lefdal i Norge, ja. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 299,- Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 PS3 på Absoluttspill.no Lenke til kommentar
Gawain Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Assassin's Creed til 299,- på Lefdal Assassin's Creed hos CDON (metacritic) - 149 NOK Assassin's Creed hos play.com (metacritic) - 9.99 GBP - ca 94 NOK Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Plukka opp: Mirror's Edge Prince of Persia with DLC Expansion På Play.com for et par dager siden, til ca. 190 KR pr. stk. Husk å betale med pund (gikk ikke før - vi måtte bruke Euro, men er tilbake igjen som mulighet nå). Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 OT: man betaler jo alltid i pund på play da.... Alltid gjort og. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Plukka opp: Mirror's Edge Prince of Persia with DLC Expansion På Play.com for et par dager siden, til ca. 190 KR pr. stk. Husk å betale med pund (gikk ikke før - vi måtte bruke Euro, men er tilbake igjen som mulighet nå). Surt, Prince of Persia med DLC kostet under 100kr 1. april. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 OT: man betaler jo alltid i pund på play da.... Alltid gjort og. Helt siden finanskrisen slo til og pundet gikk drastisk ned har man vært tvunget til å betale i euro hos Play med leveringsadresse utenfor UK - de har akkurat åpnet for å velge pund igjen. Kjekt da man ofte kommer under 200 med punnd i stedet for euro. Bebeluv: Hmm, mente dette var første 1. april, men dette salget varte jo over. Skal sjekke når det kommer, kanskje det var 9,90 pund =) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 jeg har handlet hele tiden i pund på play, også etter finanskrisen.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Tror egentlig dere begge har rett, og snakker rundt hverandre. På varer Play har på lager - kan dere handle i både pund og euro. Lønner seg med pund, da både kursen og prisene er lavere. MEN: Med en gang dere handler noe fra Playtrade, må dere bruke euro. Jeg har også handlet i pund, og har hatt minst en ordre i uka (+/-) siden jul. Nok off-topic nå, kanskje? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Slettet litt OT nå. Finn billige spill eller ikke skriv i denne tråden. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hm... jeg lurer på om det er vanskelig å lese førstepost? Er det noe jeg kan endre for å få det bedre frem? Endret 6. april 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Gawain Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hm... jeg lurer på om det er vanskelig å lese førstepost? Er det noe jeg kan endre for å få det bedre frem? Som jeg postet en gang tidligere, så kan kanskje delen med "bruk denne tråden til å stille spørsmål" være forvirrende for noen? (en eller annen Moderator følte det var smart å slette den posten og heller la en haug med annet OT være igjen) Men stort sett er det nok at folk bare ikke gidder, og det er det dessverre fælt lite du kan gjøre noe med. Alone in the Dark hos play.com (metacritic) - 9.99 GBP - ca 94 NOK Endret 7. april 2009 av Gawain Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kjapp tilbakemelding på no-talk policyen: Hvordan skal folk få brukt tilbudene her om de ikke vet X eller Y, men ikke får spurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg