magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jo, jeg ser også for meg at det er lettere... Hadde vært annerledes om førstepost hadde vært åpen for "alle" å redigere. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, hadde vært lettere hvis flere hadde delt på den. Men nå er jo forumet i oppstartingsfasen, så vi får se hva de får gjort utover. Hvis det er muligheter for at flere kan redigere førsteposten, stiller jeg gladelig opp med hjelp Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er kun moderatorer som kan endre førstepost. Men om folk oppdaterer listen, kan en moderator lime det inn. Birger Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Frontlines koster 19 kroner på MPX her. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Er kun moderatorer som kan endre førstepost. Men om folk oppdaterer listen, kan en moderator lime det inn. Ja, jeg kan også lime inn info om det er noen som føler for å bidra Edit: Frontlines koster 19 kroner på MPX her. Oi! Det var billig... men er det bare meg som ikke får lagt det i handlekurven? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Salg hos platekompaniet igjen Poster ikke noen bilder siden det ble ganske mange spill. Bad Company Dead Space Burnout Paradise Skate Army of Two The Orange Box Edit: La til bilder allikevel Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Gjelder de tilbudene i butikken også? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gjelder de tilbudene i butikken også? Er ikke helt sikker, men jeg skulle da tro det. Det står ihvertfall ikke skrevet noe om webpris Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Få inn noen cover å nå, Sebgun. Så har vi startet en bra trend. Birger Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Moderatorer: Er det frekt av meg å spørre om vi kan Sticky'e denne tråden? Hvis så, ignorer meg! Hvis ikke, er det et reelt ønske Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gjort til "sticky" nå Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Supert! Takk skal du ha Jeg kommer med en lengre post i morgen med en del tilbud jeg har merket meg i dag Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Frontlines koster 19 kroner på MPX her. Utsolgt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elsker når butikker har spill til under 100,-! Hver gang komplett/netshop/mpx har hatt det, kjøper jeg to-tre kopier! :-D Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *edit* Sebgun kom før meg Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Fable II - £17.73 + £1 i frakt fra thehut.com Mirror's Edge - £17.73 + £1 i frakt fra thehut.com John Woo Presents Stranglehold - £17.73 + £1 i frakt fra thehut.com Kane And Lynch: Dead Men - £11.73 + £1 i frakt fra thehut.com Sega Rally - £15.73 + £1 i frakt fra thehut.com Wall.E - £17.73 + £1 i frakt fra thehut.com Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gjelder de tilbudene i butikken også? Det bør du ikke regne med, når de hadde FC2 til 349,- i nettbutikken kostet den 549,- i den fysiske butikken, jeg spurte om det var feilpriset, men de fører ikke samme priser i butikkene ble det sagt i kassen. Dette var i Trondheim, munkegata. Lenke til kommentar
Gawain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det hadde jo vært veldig enkelt å opprette et lite regneark på Google Docs som alle som var interesserte i kunne redigert. Bare et forslag Forventer ihvertfall ikke at OP her orker oppdatere førsteposten kontinuerlig. En annen ting: Det er vel lite vits i å poste priser i £ fra play.com, for såvidt meg bekjent må du bestille i € derfra, og da blir prisen straks en annen. Jeg kan forresten godt klaske sammen en "mal" som gjør det enklere for folk å poste tilbudene. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 En mal er fint! Men, det er ingen problem å handle i £ fra play... kan faktisk ikke huske å ha handlet som noe annet. Lenke til kommentar
Forked Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En annen ting: Det er vel lite vits i å poste priser i £ fra play.com, for såvidt meg bekjent må du bestille i € derfra, og da blir prisen straks en annen.Jeg kan forresten godt klaske sammen en "mal" som gjør det enklere for folk å poste tilbudene. Jeg betaler kun i £ på play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg