thadon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Boarderlands 17.99£ GTA4 Episodes From Liberty City 17.99£ Operation Flashpoint: Dragon Rising 17.99£ Dirt 2 17.99£ CSI: Deadly Intent 17.99£ Risen 14.95£ Alt på zavvi.com Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kan du si litt om zavvi.com ? Vurderer å legge inn litt bestillinger der neste år Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Zavvi er like bra som Thehut, om ikke bedre. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Zavvi og TheHut (og eit par-tre andre slike firma) har same eigarane, som også forklarar forholdsvis lik layout på sidene. Dei har også same fraktpris til Noreg (£0.99 per bestilling). Har bestilt fleire gonger hos begge to og dei kan absolutt anbefalast. Men ikkje forvent særlig mykje raskare levering enn hos Play (som betyr alt frå fem dagar til to veker). Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Tusen takk, er alltid litt avventende/skeptisk til sider jeg ikke har brukt før Sender de f.eks. figurer osv til Norge? Play gjør vertfall ikke det, finner ikke noe om det på sidene dems . Endret 17. desember 2009 av Joantheman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har da hørt om flere som har bestilt figurer fra Play? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har da hørt om flere som har bestilt figurer fra Play? Funker ikke for meg Lenke til kommentar
Long Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fable II: GotY - £14.00 - amazon.co.uk Xbox 360 Play & Charge Kit - £12.99 - amazon.co.uk Gears of War 2: GotY - £15.98 - amazon.co.uk Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Awesome! Bestilte Borderlands og DiRT 2. Blir billig morro i romjula Takk for anbefalingen, zavvi virker som en kvalitetsretailer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fable II: GotY - £14.00 - amazon.co.uk Hjertelig takk for tipset! Fikk endelig kloa i et fungerende Fable 2 da med andre ord. Dreit i å få det levert før jul, da det kostet mer enn selve spillet, men når man får Fable til 130 kroner er all venting verdt det. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Shaun White Snowboarding - 4.99£ http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/8229058/Shaun-White-Snowboarding/Product.html Såpass hyggelig pris at jeg fikk lyst til å prøve snowboard spill igjen Lenke til kommentar
Long Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Mass Effect (Classics) - £9.99 - play.com Dead Rising (Classics) - £8.99 - play.com Gears of War 2 (Limited Edition) - £17.99 - play.com Crackdown (Classics) - £9.99 - play.com Condemned (Classics) - £7.99 - play.com EDIT: End War fjernet. Gah, kjøpte et eksemplar selv og kan ikke avbestille nå. Skulle bare ønske at Gamestop hadde oppdatert ekskluderingslista oftere på nettsida. Takk for tipset, Waveshaft. Oppdaga også at de bare tar imot PAL-spill med PEGI-godkjenning noe som effektivt fjerner vår metode å kjøpe billige spill fra Storbritannia. Dog har noen av dem PEGI-godkjenning, men det får vi ikke greie på før vi får varene i posten. Endret 23. desember 2009 av Long Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 End War - £4.99 - play.com - veldig fin for Gamestops forhåndsbestillingstilbud Den er på Gamestop sin nye ekskluderingsliste Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 End War - £4.99 - play.com - veldig fin for Gamestops forhåndsbestillingstilbud Den er på Gamestop sin nye ekskluderingsliste Kun på PS3, http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nei, det er en nyere ute i butikkene. Der er det også ekskludert på xbox360 Lenke til kommentar
Long Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jeg som trodde at de bare oppdaterte lista en gang i måneden. XD Halo 3: ODST - £19.99 - amazon.co.uk Fable II - £7.38 - amazon.co.uk Madcatz Rock Band Premium Microphone - £4.50 - amazon.co.uk Resident Evil 5 - £11.98 - gamestation.co.uk EDIT: @TheManWithAName: Jeg har kjøpt to kabler derifra og har bestilt en RB-mikrofon, og det har gått gjennom så langt. Jeg mener også å ha sett lista over land de sender til, og Norge ikke var der, men fikk tilsendt tingene allikevel. Kanskje EØS-land teller som EU. Batman: Arkham Asylum - £17.95 - zavvi.com Endret 26. desember 2009 av Long Lenke til kommentar
TheManWithAName Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fable II: GotY - £14.00 - amazon.co.uk Xbox 360 Play & Charge Kit - £12.99 - amazon.co.uk Gears of War 2: GotY - £15.98 - amazon.co.uk Helvete steike heller! Er det bare meg, eller er det andre som ikke får bestilt derfra amazon.co.uk lenger? Kjøpte Chrono Trigger til DS der for noen måneder siden, men nå har de vel innført en policy om at de ikke sender til land utenfor EU? Jeg får uansett ikke bestilt. Noe som suger kjempemye, iom at jeg har kommet over mange gode tilbud der i det siste. Arghhh! Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så vidt jeg veit, så kommer det litt ann på hvem som sender/selger det. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er lengesiden Amazon UK sluttet å sende spill til Norge. Lenke til kommentar
TheManWithAName Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så vidt jeg veit, så kommer det litt ann på hvem som sender/selger det. Ja, det virker litt slik for meg også. Amazon.co.uk bruker jo ulike selgere, så er ikke godt å si om amazon.co.uk har innført en felles "regel" om at dem ikke sender til Norge eller land utenfor EU, eller om dette kun gjelder for individuelle selgere på amazon.co.uk. Jeg får uansett ikke kjøpt flere av de spilla jeg har lys på, og det er jo selvsagt veldig irriterende når det er så mye billig der for tiden. Hadde jo vært ålreit om folk f.eks prøvde å handle fra amazon.co.uk, og se om de opplever samme problemet som meg. Gears of War 2 - Game of the Year Edition f.eks, selges på amazon.co.uk til 16.05£, mest sannsynlig eksludert frakt. Om noen andre snille folk her skulle få det til å kjøpe derfra, eller tilfeldigvis snuble over en annen politelig nettside som selger samme versjon av spillet til en omtrent like billig penge, så skrik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg