magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Denne tråden er stengt fordi det allerede fantes en tilsvarende aktiv tråd ved Diskusjon.no før sammenslåingen. Denne tråden ble opprinnelig postet ved Innlegg.no. — Administrator TSP Yes! Nytt forum, og nye tider! Her kan vi i kjent gamle-gamer.no stil slenge ut Xbox 360 spill og utstyr til under 300 kroner! Retningslinjer for tråden: Alle innlegg uten tilbud rapporteres og vil bli slettet. Brukere som fortsetter å trosse de enkle reglene som er satt vil bli straffet deretter. Ingen requests. Søk heller opp billigste pris selv, og post tilbudet i denne tråden. Postene skal inneholde linker til konkrete tilbud. Ingen bruktmarkeder, "billige spill hos Elkjøp for tiden..." osv. Begrens off-topic prat. Unødvendige og ikke-informative poster slettes. Dersom du har spørsmål om tollbehandling og betaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet, klikk her - og bruk tråden du kommer til for å stille spørsmål! Norske Butikker: absoluttspill.no gamezone.no cdon.no elkjop.no lefdal.com playx.no zailor.no komplett.no spaceworld.no Butikker i utlandet: play.com (1£ = 9.98 kr @ 02.02.2009) Alle priser inkluderer frakt til Norge! thehut.com (1£ = 9.98 kr @ 02.02.2009) Koster 1£ for frakt til Norge. play-asia.com: Selger mye spill med PAL til Xbox 360 selv om de er lokalisert i Asia, og shipping på rundt $3. Må be de sette prisen på pakken ned, ellers påløper det mva. og gebyrer. Husk at Xbox 360 ikke er sonefri, og du må derfor kjøpe de sonefrie spillene. Videogamesplus.ca: Shipping på rundt CAD $7, men her kan man også få de til å sette prisen lavere på pakken. VGP oppgir alle prisene i canadisk dollar, som kan være litt høyere i kursen enn amerikanske dollar. Husk at Xbox 360 ikke er sonefri, og du må derfor kjøpe de sonefrie spillene. Vi har også blitt enige om en mal på hvordan tilbudene kan legges ut, for å holde en kontinuitet i tråden. Om du formaterer tilbudet slik som eksemplet under, blir det mange fornøyde forumbrukere! Grand Theft Auto IV (GTA 4) - play.com - £17.99 Kom gjerne med innspill til flere butikker og endringer! Siste nytt: Gawain har snekret sammen et verktøy for å generere forumkode for spilltilbudene, som du finner HER. Supert initiativ! Endringer og forslag til dette verktøyet går i PM til Gawain. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herlig! Brukte den forrige -300,- tråden mye! Gleder meg til bidrag! For starters; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...=&pricenav=[%3B370%3E&genrenav= Bla. CoD4, Pure, SC4 og Assassin's Creed til under den magiske 300,- grensen! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skaffet meg mange godbiter fra den forrige tråden på diskusjon.no. Begynner med litt britisk fra Play.com, der du blant annet finner GTA IV til 17,99£, og Tomb Raider: Underworld til samme pris.. I tillegg så er det mye annet, bare se på top 100-listen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble ikke helt fin din lenken din, Laland £9.73: Dark Sector Birger Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, brukte den veldig mye selv Et par tilbud fra play.com i øyeblikket: Midnight Club: Los Angeles - 17.99£ Brothers In Arms 3: Hell's Highway - 17.99£ Soul Calibur IV - £17.99 Half-Life 2: The Orange Box - £14.99 Grand Theft Auto IV (GTA 4) - £17.99 Tom Clancy's EndWar - £17.99 Tomb Raider: Underworld - £17.99 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes allerede førsteposten her er bedre enn den gamle (no offence trådstarter av den gamle tråden). Fint med linker til butikker i denne. Har ikke noe tips akkurat nå, men vill bare gi litt feedback Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan si at bilder skal være standard. Så ser folk bedre hva det gjelder. Birger Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble ikke helt fin din lenken din, Laland £9.73: Dark Sector Birger Jeg kjøpte Dark Sector når det kosta £4.73 fra TheHut jeg Veldig bra spill forresten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble ikke helt fin din lenken din, Laland £9.73: Dark Sector Birger Funker'n så funker'n! Trenger ikke fikse det hvis det ikke er ødelagt! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg liker også bilder. Blir så mye mer oversiktlig av det. La til litt info i førstepost, så kan vi evt. bli enige om en standard på hvordan vi gjør det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg liker også bilder. Blir så mye mer oversiktlig av det. La til litt info i førstepost, så kan vi evt. bli enige om en standard på hvordan vi gjør det Flott mal du laga der! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Flott med tilbakemeldinger! Skal se om jeg får tid i morgen til å søke gjennom flere nettbutikker for gode tilbud. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pure skal definitivt skaffes! Takk for tipset Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, Pure er egentlig et ganske bra spill. Har forstått det er litt delte meninger om det, men jeg liker det! Hvilken nettbutikk fant du det i? Lenke til kommentar
Forked Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser at thehut (som jeg først hørte om nå) også selger denne (imo) godbiten Saints Row 2 fra thehut.com - £17.73 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jøss... skal bestilles! TheHut er forøvrig veldig grei å handle på, aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skulle vi hatt førstepost oppdatert med tilbud? Siden det blir noe uryddig med alle innleggene. Eller skal man bare lete bakerst for å finne de nyeste tilbudene. Birger Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Blir en litt jobb for magnusalex, men han dauer ikke av det. MEN det hadde vært mye lettere hvis alle hadde brukt bilde og link istendenfor bare link. Lettere å organisere det da. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg dauer nok ikke av det, nei... hehe. Men jeg ser for meg at det blir vanskelig å følge det opp til enhver tid... tilbud kommer og går, og de gamle må jo også følges opp. Er det noen som vet om det er mulig for flere å redigere førstepost ved å legge opp en tilgang eller lignende? Jeg har ingenting i mot om flere redigerer den. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det ikke best å bare finne de nyeste(bakerste) Blir en syk jobb å opptatere alle tilbudene hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg