head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Den er så dårlig(), og man må sette lokalet til engelsk for å få det på engelsk. Funker fett og gjør det veldig mye mer spillbart! Jeg likte banjo kazooie men som du kan se på listen så har jeg det. Som de andre sier: Bioshock er noe du burde få med deg Har det på PC, men er ikke så gla i sånne "skumle" spill Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva med å skaffe deg en jobb, og tjene masse penger Birger Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 BRA SPILL: Mass Effect Dead Space <3 (must have i mine øyne) Halo 3 Cod 4 Cod WaW de jeg kommer på i farten . Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva med å skaffe deg en jobb, og tjene masse penger Birger ja, god ide'. . gjør som meg. 18 år og 18 laken inn hver mnd Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Siden du har spillt Burnout Paradise kan jeg anbefale Midnight Club Los Angeles. Veldig bra bilspill! Lenke til kommentar
Hagez Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan ikke se at noen har nevnt Assassins Creed og The Darkness. Vel verdt å sjekke ut til prisen du får det til i dag. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 forza 2? treeren kommer også snartkan anbefale mass effekt, assasins creed. og splinter cell vis du likker snikking Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bioshock er en spillopplevelse jeg unner alle. Helt fantastisk stemning og setting, i tillegg til et resedelsorgasmisk gameplay. Historien, og tvistene den medfører er også topp klasse. Definitivt et spill du kommer til å like, og som jeg tror glir inn i topplista di. Du burde kanskje definère litt hva slags sjangre og hva slags spill du har likt best i fortiden? På denne måten er det litt lettere å forutse hvilke type spill du søker etter. Kos deg nå uansett hva valget faller på Ellers kom godeste Lakus med et godt tips. Å spille gamle favoritter om igjen er alltid en schläger. Har gått ut av tellinga på hvor mange ganger jeg har runda High Seas Trader og Jones in the Fast Lane nå - er like koslig hver gang. Er som å dra tilbake til barndommen og spille en kamp på løkka med gamle kammerater. Og selv om det er litt mindre tidspersektiv nå, så er titler du liker titler du kan spille om igjen mange ganger. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet ikke om det er helt i din gate, men har lyst til å foreslå FIFA09. Har stjålet mye tid fra meg i hvertfall! Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oblivion, garantert! Og med mindre du absolutt må ha 360-spill, kan du jo kjøpe noen originale Xbox spill. Er mange bra å velge der hvis du nyter RPG/Adventure-spill. Lenke til kommentar
WestSlesk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ser at du ikke har nevnt noen xbla spill, vil anbefale deg å prøve ut Braid. Jeg og en kompis hadde noen morsomme timer med det spillet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Et annet XBLA spill som er verdt et øyeblikk er Banjo-Kazooie! Det beste plattformspillet på Nintendo 64 i mine øyne! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 gå på arcade og skaff deg puzzle quest, antageligvis det arkade spillet jeg har spilt mest.. og nå kommer puzzle quest Galactrix snart 13 mars blir hæææærlig ^^ RE5 og puzzle quest :wub: Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kan eg fåreslå ludo og yatsy kansje litt uno. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du ikke spilt oblivion gutt :o Fy fy! ti, spillbutikken med en gang! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke se at noen har nevnt Assassins Creed og The Darkness. Vel verdt å sjekke ut til prisen du får det til i dag. Personlig likte jeg The Darkness utrolig mye mer enn BioShock. Assassin's Creed er også et spill verdt å gå igjennom. Ellers er min spillkatalog omtrent som din, så jeg kommer ikke på noe annet enn å signere The Darkness som et spill du kanskje vil like. Ja også Uno på XBL. Faktisk det eneste spillet jeg aldri har gått lei. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Et annet XBLA spill som er verdt et øyeblikk er Banjo-Kazooie! Det beste plattformspillet på Nintendo 64 i mine øyne! I have it on Nintendo 64, But is there some graphical update? Edit: Oh and i forgot a few games on the list like Halo 3 5 arcade games (including uno) Sega Super Star Tennis (Never even used ), Dead rising and bioshock on pc Endret 8. februar 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oh and i forgot a few games on the list like Halo 3 5 arcade games (including uno) Sega Super Star Tennis (Never even used ), Dead rising and bioshock on pc da så, Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Et annet XBLA spill som er verdt et øyeblikk er Banjo-Kazooie! Det beste plattformspillet på Nintendo 64 i mine øyne! I have it on Nintendo 64, But is there some graphical update? All kinds of slowdowns caused by poor hardware in the N64 are removed. There is a greater view-distance, but no change in resolutions/textures etcetera. The only major change is that when you collect say.. 75 notes in a world, exit, and go back in, those notes are still taken. They were reset in the N64 version due to a lack of memory. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Et annet XBLA spill som er verdt et øyeblikk er Banjo-Kazooie! Det beste plattformspillet på Nintendo 64 i mine øyne! I have it on Nintendo 64, But is there some graphical update? All kinds of slowdowns caused by poor hardware in the N64 are removed. There is a greater view-distance, but no change in resolutions/textures etcetera. The only major change is that when you collect say.. 75 notes in a world, exit, and go back in, those notes are still taken. They were reset in the N64 version due to a lack of memory. Wait so its the same resolution as a N64? If you use a emulator on pc ( never done it but seen it on my school) you can set the resolution to what ever you want. Ps: you don't have to write English back to me, but if you see something wrong PM me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå