head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har hatt xbox siden den kom på markede og så og si kjøpt alle spill jeg har hatt lyst på så no lurer jeg på hva kan jeg kjøpe nå? Ting jeg har GTA4 Gears 2 Gears 1 Burnout paradise Turok Perfect dark zero Army of two The orange box Bad company Cracdown fallout 3 Fracture Skate Skate 2 Cod: world at war Cod: modern warfare Saint row 1 Saint row 2 Legendary Farcry 2 Front lines fuels of war Mercenary's 2 Ace combat 6 Star wars force unleached Pure Bully Alone in the dark C&C Kanes wraith James bond: quantum of solace Ninja gaiden 2' Mirrors edge Left 4 dead Banjo kazooie nuts and bolts Fable 2 Stunt man ignition Endret 8. februar 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Halo 3, Mass Effect og Bioshock er en GOD start! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du skal selvsagt kjøpe Bioshock og Dead Space! Edit: Mass Effect er også et must! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror jeg hadde kjørt en runde COD:WAW. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Anbefaler Oblivion og Halo 3 på det sterkeste! Knallgode spill! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har hatt xbox siden den kom på markede og så og si kjøpt alle spill jeg har hatt lyst på så no lurer jeg på hva kan jeg kjøpe nå? Ting jeg har Gears 2 Gears 1 om du skulle til og trenge mer.. cod4.. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 DLC'en til GTA kommer snart, så den er jo noe å knaske på . Du har du jo Prince of Persia hvis du liker adventure, ellers er Guitar Hero/Rock Band gøye spill, og kanskje litt annerledes enn de du har? Uansett, du hadde en bra liste, det skal du ha. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Anbefaler Oblivion og Halo 3 på det sterkeste! Knallgode spill! Jupp, der har du 2 knall spill som vil stjele mye fritid fra deg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har du nådd level 60 på Mass Effect. Eller tatt alle achievementene i Call of Duty Modern Warfare. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg ville faktisk tatt et nytt besøk til de spillene du likte best. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 han har gått igjennom både WaW og Modern Warfare! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Halo 3, Mass Effect og Bioshock er en GOD start! Jeg har Halo 3 seff (hvorda kan jeg glemme det) om du skulle til og trenge mer.. cod4.. Har det Har du nådd level 60 på Mass Effect. Eller tatt alle achievementene i Call of Duty Modern Warfare. Birger 1000/1000 eneste spiller btw Men mass effect tror jeg kan ta og prøve sammen med oblivion Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mange gode forslag her Hvis du har sansen for rollespill, vil jeg anbefale å ta en titt på Lost Odyssey. Falt pladask for handlingen i dette. Ellers er Dead Rising en sikker (og mer actionfylt) vinner, selv om det grafisk ikke kan måle seg med nyere lanseringer. Hysterisk morsomt zombieslakt med våpen av alle slag. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du vil ikke angre på Oblivion ihvertfall. Makan til bra spill skal du lete lenge etter. God fornøyelse Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mange gode forslag her Hvis du har sansen for rollespill, vil jeg anbefale å ta en titt på Lost Odyssey. Falt pladask for handlingen i dette. Ellers er Dead Rising en sikker (og mer actionfylt) vinner, selv om det grafisk ikke kan måle seg med nyere lanseringer. Hysterisk morsomt zombieslakt med våpen av alle slag. Av en eller annen grunn hatet jeg Dead Rising. Det må ha vært det teite savesystemet samt de dårlige kontrollene. Personlig digget jeg Left 4 Dead mer, selv om de er helt forskjellige spill (handler om det samme da, slakte zoombier ). Men Left 4 Dead har du jo. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ah Bioshock i mitt hjerte <3 Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må virkelig anbefale Banjo & Kazooie. Det er morsomt, koselig og veldig bra spillteknisk. Det eneste jeg har å utsette på det, er at det er oversatt til norsk. Men det er bare tekst det er snakk om (og oversettelsen er faktisk ikke så dårlig). Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eller så kan jeg anbefale å spille gjennom Mirrors Edge på nytt, hvis du ikke allerede har gjort det vel og merke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må virkelig anbefale Banjo & Kazooie. Det er morsomt, koselig og veldig bra spillteknisk. Det eneste jeg har å utsette på det, er at det er oversatt til norsk. Men det er bare tekst det er snakk om (og oversettelsen er faktisk ikke så dårlig). Den er så dårlig(), og man må sette lokalet til engelsk for å få det på engelsk. Funker fett og gjør det veldig mye mer spillbart! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som de andre sier: Bioshock er noe du burde få med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå