Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon og diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes å huske at de hadde skrevet at garantien i Norge var på fem år, men ettersom jeg ikke klarer å finne det igjen så er det nok tre år som gjelder. Uansett har du fem år reklamasjonsrett som gir deg gratis reparasjon eller bytting så lenge skaden ikke er forårsaket av deg.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle oppdatere førstepost med informasjon ang. reklamasjon og garanti, men skjul-funksjonen er handikappet for tiden. Om noen har noen andre forslag til annet jeg kan ta meg i same slengen er det velkomment.

Note to self: Check back and update later.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til de som har "fake" hdd fra ebay eller dealextreme

>> From majornelson.com:

When Preview Program members start receiving the Xbox 360 system update next week, one of the changes is that unauthorized Memory Units will no longer work with the Xbox 360. If you've moved your profile or saved games onto one to "back it up," you'd better move it back onto an authorized Xbox 360 storage device prior to taking the update. If you continue to use an unauthorized Memory Unit after the update, you will not be able to access your stored profile or saved games.

If you need help identifying officially licensed Xbox 360 storage devices or accessories you can read more about the licensed accessories program on Xbox.com

It's unsure if they mean devices like Datel's MAX Memory or homemade Xbox 360 HDDs, but I guess we can assume they will try to block both. There's no 'stealth' what-so-ever with home-made 360 HDDs so it would be pretty easy for MS to detect them. Back to paying 150usd for a 40usd 120gb 2.5" SATA drive with a fancy case?

Lenke til kommentar

Var innom spaceworld på karl j idag og så de solgte elite + fifa10 og NFS shift for 2599. Det må sies å være en grei pris. De nevner ikke noe om tilbudet på hjemmesiden sin, så usikker på om dette gjelder hele kjeden.

vel, elkjop har som vanlig best tilbud.

elite med lego batman og pure for 1995 kr. (selvfølgelig stinker de spilla i forhold til det du nevner men likevel et godt tilbud.

Lenke til kommentar

When Preview Program members start receiving the Xbox 360 system update next week, one of the changes is that unauthorized Memory Units will no longer work with the Xbox 360. If you've moved your profile or saved games onto one to "back it up," you'd better move it back onto an authorized Xbox 360 storage device prior to taking the update. If you continue to use an unauthorized Memory Unit after the update, you will not be able to access your stored profile or saved games.

If you need help identifying officially licensed Xbox 360 storage devices or accessories you can read more about the licensed accessories program on Xbox.com

It's unsure if they mean devices like Datel's MAX Memory or homemade Xbox 360 HDDs, but I guess we can assume they will try to block both. There's no 'stealth' what-so-ever with home-made 360 HDDs so it would be pretty easy for MS to detect them. Back to paying 150usd for a 40usd 120gb 2.5" SATA drive with a fancy case?

Det einaste MS oppnår med dette er å gjere ein haug med folk forbanna. Prisen på MU og harddiskar til Xbox360 er heilt på trynet, så at folk tyr til andre metodar for å få det billigare er ikkje veldig overraskande. 1000 kr for ein 120 GB harddisk? Det kostar knapt 600 kr for ein ny _500_ GB disk! 512 MB "memory stick" til 3-400 kr? Du får ein 32 GB til nesten same prisen! Det er MS sin eigen feil at ein del benyttar seg av billegare metodar for lagringsmedia på 360...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som kjenner til denne oppdateringen som poppet inn på konsollen i dag var for noe?

Xbox 360 System Update – Wireless Adapter WPA2 support

The team has released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE.

Sometime over the next few hours when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out and asked to accept the update and you’ll be back online in a few moments.

This update does not include the Facebook, Twitter, Last.fm and Zune features. Those will be coming to Xbox LIVE later next month. This update adds WPA2 support for the Xbox 360 Wireless Network Adapter.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bare lurer på noen ting. Jeg skal selge Xbox-en min til en venn, men trenger han noen papirer for at han kjøpte den, som han må sende til Microsoft da han får RROD? Altså de papirene jeg har.

(Ta det rolig skal kjøpe en ny Xbox, svikter dere ikke :p)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke en dritt av sporingen til ups...virker som det bare er rot med leveringen av xboxen min (den skal repareres pga RROD).. "reisen" begynner nederst i spoilen:

GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

23.11.2009 09:00 AVREISESKANNING

MALMO STURUP, SE

23.11.2009 07:05 AVREISESKANNING

23.11.2009 06:50 ANKOMSTSKANNING

GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

21.11.2009 07:10 ANKOMSTSKANNING

OSLO, NO

20.11.2009 21:00 AVREISESKANNING

20.11.2009 18:15 EKSPORTSKANNING

20.11.2009 18:10 EKSPORTSKANNING

KOELN (COLOGNE), DE

20.11.2009 15:16

PAKKEDATA BEHANDLET AV FORTOLLINGSAVDELING. VENTER PÅ KLARERING / UTLEVERT AV KLARERINGSAGENT. NÅ I TRANSITT FOR LEVERING

GARDERMOEN, NO

19.11.2009 18:20 ANKOMSTSKANNING

KOELN (COLOGNE), DE

19.11.2009 16:41

PAKKEDATA BEHANDLET AV FORTOLLINGSAVDELING. VENTER PÅ KLARERING

DE 18.11.2009 09:23 FAKTURAINFORMASJON MOTTATT

EDIT: den har kommet fram nå :)

Endret av LinoraN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...