Saddlefall Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Da har jeg fått igjen Xboxen! Det tok temmelig nøyaktig 4 uker. Ikke så altfor galt tror jeg. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Digg da, må sende inn min nå. Hvor lang tid tok før esken du skulle sende den inn kom? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 8-9 dager tok det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Edit: Nevermind. Endret 17. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sendte ikke du den da UPS kom med esken da? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nei, fikk bare esken og signerte. Det så ut som typen var på vei hjem fra jobb, han kjørte ikke en UPS-bil og pakken ble levert rundt kl. 18. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jaja, satser på at jeg bare skal signere selv da. Bestilte opphenting på https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc...;WT.svl=PNRO_L1 - så er de sikkert på døra omtrent når jeg står opp i morgen tidlig. Edit: Og det gikk smooth, UPS var på døra kl. 13-14 og Xboxen min er nå på vei til Tyskland. Endret 17. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Accessory Bundle - http://cdon.no/spill/xbox360_accessory_bundle-7251236 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det var jo en ganske god deal, actually. Men spørs hvor mange butikker som kommer til å ha den. Er allerede nok av butikker som ikke fører halvparten av tilbehøret engang. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Min kom tilbake fra reparasjon idag etter nøyaktig 15 dager. Fikk ny konsoll (Uten HDMI ). Viss bare ODST Kunne komme også nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 HDMI kabel er iallefall ikke det dyreste, sies jo av mange at om du investerer i en kabel til 100kroner må du opp mange hundrelapper for å finne en med vesentlig kvalitèts forskjell. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg mente att det var ikke HDMI Utgang i konsollen. Har hørt om folk som får ny XBox med HDMI, selv om de leverte inn uten. Jaja. Er uansett ikke HDMI På TVen min, så det gjør meg ikke så mye Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det blir et større problem. Uansett; Er det noen som har peiling på hvorfor ringen på selve xboxen kan slutte å lyse helt? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 kjeksboksen min oppdaterte seg idag.. (har ikke brukt den på noen dager). noen som vet hva det var? Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Merka det jeg og. Har ikke sett noe forskjell (Bortsett fra noen nye arcade spill og sånt) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er pre-patch for når Last.fm, Facebook og twitter kommer. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har en Xbox som er kjøpt for litt over 3 år siden (hvis jeg husker rett) nå har DVD drevet begynt å kødde og vil ikke lenger lese plater, (før etter mange mange forsøk). Har jeg da enda garanti til å få den fikset? Hvordan fungerer det i norge? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du skal vel ha 5 års reklamasjonsrett på alle elektroniske varer som er kjøpt i Norge, men jeg vil ikke uttale meg bombastisk der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Du har helt rett, Snurreleif. Microsoft har til og med vært så "storsinnede" å utvidet garantien sin til 5 år i Norge. Det er jo selvfølgelig ikke fordi de er så gavmilde, men fordi de vil se bra ut i samhold med den norske lov. Men uansett så har du 5 år hvor Microsoft må bøye seg fremover for deg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er garantien på Xbox 360 5 år her til lands, eller er det forbrukerretten vår som sier at MS må gjøre noe med problemene som skulle oppstå iløpet av 5 år? Hvis garantien virkelig er på mer enn de allerede generøse 3 årene som finnes i resten av verden har jeg tolket det litt galt de siste månedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg