Essem Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Man må venne seg til at Xbox og Microsoft tar godt betalt for ekstrautstyr. For eksempel så må man ut med over 600 kroner for å få trådløst nettverk på en Xbox 360, ganske brutalt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 *snip* Eventuelt så kan du kjøpe en kablet Xbox 360 kontroll. Da har du en hel kontroll ekstra som fungerer for både PC og Xbox. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) *snip* Eventuelt så kan du kjøpe en kablet Xbox 360 kontroll. Da har du en hel kontroll ekstra som fungerer for både PC og Xbox. Det høres ut som en veldig god idè faktisk. Eneste problemet er at det er vanskelig å få tak i en kontroller som ikke er trådløs. Endret 9. juli 2009 av Sjefen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://dealextreme.com/details.dx/sku.18436 kablet kontroller. (bestilte en hdmi ledning fra de for 5 dager siden, fikk den idag. ser ut som de har skjerpet seg betydelig på frakttid) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gamestop har Kablede kontrollere! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Takk for tips! For ta en nærmere titt, men brukte akkurat alle penga på Fable 2 collector's edition så må nok vente litt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skulle sikkert visst dette selv, men trenger man Gold for å spille co-op? Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Man trenger ikke Gold for å spille coop lokalt (splitscreen), men om man skal spille over Live trenger man det. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Da har jeg fått red rings of death for første gang Tror jeg har vært heldig da, boxen har hopldt seg gående siden jeg kjøpte den i november 06 da Gears of War kom ut. Lurer på å prøve å fikse den selv.. noen som tror dette kommer til å virke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Jeg villeikke tatt sjangsen på det. Med tanke på hvor lite Xbox 360 tåler til tider ville jeg rett og slett ikke tatt sjangsen på det. Både fordi om det hår galt under selve "rednigen" er du nødt til å kjøpe en ny boks og hvis den senere får RROD eller noe annet rask blir det enda verre å fikse den igjen. Det å la Microsoft gi den en ferie på to uker er enklere, sikrere og sist, men ikke minst: Gratis Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jepp, ringte microsoft og satte igang den evige mølla. Så får vi se om det blir to uker eller to måneder Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Når min var hos Microsoft tok det ca 3 måneder. Det var utrolig frustrerende! Var nesten sånn at jeg kjøpte PS3, men så fikk jeg den tilbake Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er ikke så farlig for min del, har ikke spillt noe i det siste uansett. Men selvfølgelig når man vil spille litt så går det jo galt. Så lenge jeg får den til Forza 3 kommer, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det gjør du nok, var sikkert tilfeldig at det tok så lang tid for meg, men helt vanlig min flaks. Jeg maste masse de siste ukene da uten at jeg tror det hjalp Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Til dere som har Elite, jeg vet det følger med et adapter som gir deg digital optisk, og vanlig analog lyd ut fra kontakten. Er det plass til denne kabelen OG hdmi samtidig? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er hele poenget med den. Så ja, det er plass til begge samtidig. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Noen som har prøvet å skifte disk på 360 på egnhånd? Lurte på å få ordna noe i den delen. Slik at jeg kan kopiere den gamle diskens innhold på den nye. Eller kansje en SATA løsning der jeg bruker to disker? Vet ikke, men er igrunn bare på jakt etter erfaringer. Her link til en av løsningene. http://www.pcworld.com/article/150970/upgr..._the_cheap.html Lurte også om der er en grense for hvor stor disken kan være? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har ikke gjort dette selv, men du MÅ bruke den diske de nevner i pcworld artikkelen. Så det er maks 120 gb. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) trist, men greit nok.... bedre enn 20gb. BTW, gamertagen min vis noen vil game. MIILLHA Endret 17. august 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som vet hvor stort lufterom det må være rundt xboxen når den står på høykant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg