Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon og diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lagt til disse forandringene i Ofte Stilte Spørsmål-delen :)

Edit: Dvs at Laland la de til for meg ;)

 

 

Hvor er Gold Membership og MS Points
billigst
mulig?

og
har du to sider som selger begge deler, spesielt Gullmedlemskap til en særdeles hyggelig pris.

 

Hvilket
brikkesett/chipset
er det i Xboxen min?

Kjetil har startet en egen tråd om emnet, hvor han forklarer mye av forvirringen rundt brikkesettene

 

Hvordan ordner man
Open NAT
på Thompson routere?

En del sliter med en NAT som er Strict eller Moderat. Aashild tar for seg hvordan du åpner NAT på Thompson routere

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et par kjappe spørsmål.

 

Har en gammel xbox360 som bråker som et uvær. Den er ca 2-3 år gammel. Er støynivået på xbox'ene som selges i dag noe bedre? Hvis antall nm på gpu og cpu har gått ned så burde vel også varmeutviklingen være mindre og behovet for kjøling og turtall på vifte være mindre.

 

Planen min var kanskje å kjøpe en ny core og så selge den gamle og flytte disk osv fra den gamle over på den nye core. På den gamle bruker jeg vga som kilde.

 

Er det HDMI ut på alle xbox'er som selges i dag eller er dette fortsatt kun på de dyreste modellen som elite, elite utlimate eller elite ultimate pluss eller hva nå MS ynder å kalle den værste konsollen sin. :-)

 

Hvorfor ikke bare selge én konsoll så kan folk kjøpe stasj etter behov? Det må da koste mer i penger og adminstrasjon, logistikk og ordrehåndtering å håndtere flere produkter som er nesten klin like framfor bare for å pumpe en enkelt type boks ut til massene?

Lenke til kommentar

Alle boksene som er i salg i dag er igrunn like og har HDMI, samt et et veldig godt forbedret lydnivå. Forskjellene ligger ikke i konsollen, men hva man får med i de forskjellige pakkene. Jeg har selv to xboxer, hvor den ene også er rundt 2-3 år gammel, og den nyere er helt klart mye stillere enn den eldre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte Xbox Pro/preminum i dag og det stod at man skulle vå 1 månded gratis Gold membership på Xbox live. Jeg hadde en Games for Windows account fra før siden jeg har GTA IV på PC. Jeg logga inn på min nye Xbox med min games for Windows bruker, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg får starta den gratis måneded på Xbox live.

Noen som kan hjelpe meg med dette? Hadde blitt veldig takknemmelig om jeg fikk fiksa det :)

Lenke til kommentar
Hvis du skal få den gratis måneden, så må du lage en ny profil fra selve Xboxen. Kjedelig, men sant. :-/

 

Damn, var redd det var noe sånt. JEg som ikke hadde 1 eneste Xbox spill fra før. Men Har lyst til å beholde mine GTA IV PC achievements. Hadde jo tenkt til å abbonere uansett, men hadde vært digg med 1 gratis måned :)

 

Takk for raskt svar, Laland!

Lenke til kommentar

Bare hyggelig å hjelpe. :-)

 

Hvis du ikke har noe imot å spille igjennom GTA IV på pc en gang til, så kan du jo lage en ny profil via Xboxen og så bruke den profilen til å spille GTA på pc. Lite gunstig, men det er nå en måte å få en månede gratis Live og å spille igjennom et av fjorårets beste spill en gang til. :)

Lenke til kommentar
Bare hyggelig å hjelpe. :-)

 

Hvis du ikke har noe imot å spille igjennom GTA IV på pc en gang til, så kan du jo lage en ny profil via Xboxen og så bruke den profilen til å spille GTA på pc. Lite gunstig, men det er nå en måte å få en månede gratis Live og å spille igjennom et av fjorårets beste spill en gang til. :)

 

Jo, skjønte det, men har jobba ganske med min nåværende save. Godt i gang med alle duene osv. Så orker ikke det en gang til. Men spillet er konge!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...