Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon og diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nå esken i posten en snau uke etter å ha brukt det skjemaet, og da unngår man også forvirring med svensk kundesupport. Menmen, det er nå bare min erfaring! :)

Men hvis du ringer kommer de kanskje på døren med eske, og da kan du sende den tilbake med dem med en gang. ;)

Jaja, er vel smak og behag! Er man redd for kundesupport så er man redd for kundesupport :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også litt skuffet over hvor tregt NXE er. Om jeg skal laste ned en video f.eks tar det oftere lengre tid å komme seg fra download knappen til den faktiske nedlastinen enn å bla seg frem til spillet manuelt, og litt til. Om jeg markerer feil video og vil gå tilbake for å trykke på den riktige - da må NXE loade alt på nytt.

Samme som du sier med vennelista osv. Guiden har heller ikke blitt noe raskere.

Microsoft byttet kun utseende og noen få funksjoner virker det som, men det sies at jo fullere HDD du har jo tregere går det.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nå esken i posten en snau uke etter å ha brukt det skjemaet, og da unngår man også forvirring med svensk kundesupport. Menmen, det er nå bare min erfaring! :)

Mulig det bare er jeg som er heldig, men jeg ringte XBox Support på mandag, og fikk snakke med en fullt forståelig østlending. Ikke noe finsk-svensk som vanligvis var tilfelle tidligere :)

Lenke til kommentar

MS burde sette av noen ekstra mhz på en av kjernene og litt ekstra ram til Guiden. Er det noe som er jævlig, så er det å gå inn i et party/lese en melding idèt man havner i en runde MP eller et SP spill som ikke pauser når guider starter. Uffameg :-/

Lenke til kommentar
MS burde sette av noen ekstra mhz på en av kjernene og litt ekstra ram til Guiden. Er det noe som er jævlig, så er det å gå inn i et party/lese en melding idèt man havner i en runde MP eller et SP spill som ikke pauser når guider starter. Uffameg :-/

Akkurat samme skjer med meg, er dritt lei av å være skyteskive de første minuttene :p

Lenke til kommentar

Å dææ... Et veldig imponerende svar..

Kjære Blæ Blæ

Vi beklager at du ønsker å avbestille din LIVE-konto. På grunn av personvern og sikkerhetsmessige årsaker kan vi ikke svare på spørsmål om kontoer, avgifter/fakturering og avlysninger via e-post. Men vi er veldig opptatt av å prøve å snakke med deg om dette og derfor vil jeg arrangere en samtale til deg så snart jeg kan.

Hvis du har generelle spørsmål om kontoen din kan du sjekke våre Ofte Stilte Spørsmål på http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox360/...ccountfaqs.html.

Vennlig hilsen

[bekim,xbox support]

Hva gir du meg! Det eneste jeg ville de skulle gjøre var å fjerne VISA kortet mitt fra live kontoen min :huh:

Skjønner ikke at de ikke kan gjøre dette via mail, når gamertagen er registrert på den mail adressen jeg sendte med.

Dritt!

Så konklusjonen er at du må ringe for å fjerne VISA fra live kontoen din.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig må du ringe for å gjøre dette. Hvem som helst kan sende en mail til Microsoft, men ikke hvem som helst kan ringe dem og oppgi rikitge opplysninger om alt fra mail til kortnummer. Jeg lurer på hvorfor du synes dette er så rart.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig må du ringe for å gjøre dette. Hvem som helst kan sende en mail til Microsoft, men ikke hvem som helst kan ringe dem og oppgi rikitge opplysninger om alt fra mail til kortnummer. Jeg lurer på hvorfor du synes dette er så rart.

Du har et poeng. Men når jeg sender mail fra adressen min, som også har gamertaggen registrert på seg. Så syns jeg det blir litt rart. Og også at man skulle ha hatt mulighetten for å fjerne dette selv. Den funksjonen er jo der, men den funker bare ikke/er ikke aktiv.

________________________________________________________________________________

\

Edit:

Han som sendte meg mailen ringte faktisk, og ordnet det. Snakk om service!

Takk skal du ha, Bekim

:)

Endret av Iceman.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...