Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg fikk nå esken i posten en snau uke etter å ha brukt det skjemaet, og da unngår man også forvirring med svensk kundesupport. Menmen, det er nå bare min erfaring! Men hvis du ringer kommer de kanskje på døren med eske, og da kan du sende den tilbake med dem med en gang. Jaja, er vel smak og behag! Er man redd for kundesupport så er man redd for kundesupport Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjipt om du ikke når den fysisk. Da jeg ville anbefale å restartet routeren. Da IPen din kanskje er tatt, eller noe. Birger Testet og failet! Argh jeg aner ikke hva som kan være galt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Testet og failet! Argh jeg aner ikke hva som kan være galt! Gjelder det kun xboxen, eller og andre enheter? Birger Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gjelder kun xboxen. Både laptop og stasjonær går via trådløst.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Sånn, da er førsteposten nok en gang oppdatert. Den er ikke ferdig, men den nærmer seg. Tak til MindTooth også for testing og lesing av koden. Hadde aldri funnet feilene uten deg! Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Måtte alle dine fremtidige tråder holde samme kvalitet som de har gjort på nye Gamer.no. Super innsats, Lakus Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bra at vi har ildsjeler som Lakus her! Spørsmål: Er det bare meg eller etter NXE tar det langt tid å laste inn alle vennene på Friends menyen på dashboard? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er også litt skuffet over hvor tregt NXE er. Om jeg skal laste ned en video f.eks tar det oftere lengre tid å komme seg fra download knappen til den faktiske nedlastinen enn å bla seg frem til spillet manuelt, og litt til. Om jeg markerer feil video og vil gå tilbake for å trykke på den riktige - da må NXE loade alt på nytt. Samme som du sier med vennelista osv. Guiden har heller ikke blitt noe raskere. Microsoft byttet kun utseende og noen få funksjoner virker det som, men det sies at jo fullere HDD du har jo tregere går det. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, i tillegg sliter jeg med at Xbox Guiden fryser i 1-2 minutter hvis jeg går litt kjapt inn og ut. Spillet bakgrunnen fortsetter å gå, så kommer den tilbake ettervært Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg fikk nå esken i posten en snau uke etter å ha brukt det skjemaet, og da unngår man også forvirring med svensk kundesupport. Menmen, det er nå bare min erfaring! Mulig det bare er jeg som er heldig, men jeg ringte XBox Support på mandag, og fikk snakke med en fullt forståelig østlending. Ikke noe finsk-svensk som vanligvis var tilfelle tidligere Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spørsmål: Er det bare meg eller etter NXE tar det langt tid å laste inn alle vennene på Friends menyen på dashboard? Det meste går tregt med NXE. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 MS burde sette av noen ekstra mhz på en av kjernene og litt ekstra ram til Guiden. Er det noe som er jævlig, så er det å gå inn i et party/lese en melding idèt man havner i en runde MP eller et SP spill som ikke pauser når guider starter. Uffameg :-/ Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 MS burde sette av noen ekstra mhz på en av kjernene og litt ekstra ram til Guiden. Er det noe som er jævlig, så er det å gå inn i et party/lese en melding idèt man havner i en runde MP eller et SP spill som ikke pauser når guider starter. Uffameg :-/ Akkurat samme skjer med meg, er dritt lei av å være skyteskive de første minuttene Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skulle vært mulig å aktivere en minimalistisk utseende. Slik at de som ville, kunne gå bort fra NXE. Skulle fortsatt sett bra ut, men ikke så flashy. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Ofte stilte spørsmål seksjonen en splittet ut ifra hovedinnlegget og plassert i innlegg #2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 DealExtreme selger nå den trådløse adapteren til xbox 360 for $49.90, som tilsvarer ca 342 kr. I tillegg kommer jo tollgebyr og 25% av varens verdi, men det blir uansett billigere enn å kjøpe ny her hjemme Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hm... Sendte en mail til xbox support der jeg presiserte at jeg ikke gadd å ringe for at de skulle klare å fjerne VISA kortet fra konoten min. Skal poste svaret jeg fikk her... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Å dææ... Et veldig imponerende svar.. Kjære Blæ Blæ Vi beklager at du ønsker å avbestille din LIVE-konto. På grunn av personvern og sikkerhetsmessige årsaker kan vi ikke svare på spørsmål om kontoer, avgifter/fakturering og avlysninger via e-post. Men vi er veldig opptatt av å prøve å snakke med deg om dette og derfor vil jeg arrangere en samtale til deg så snart jeg kan. Hvis du har generelle spørsmål om kontoen din kan du sjekke våre Ofte Stilte Spørsmål på http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox360/...ccountfaqs.html. Vennlig hilsen [bekim,xbox support] Hva gir du meg! Det eneste jeg ville de skulle gjøre var å fjerne VISA kortet mitt fra live kontoen min Skjønner ikke at de ikke kan gjøre dette via mail, når gamertagen er registrert på den mail adressen jeg sendte med. Dritt! Så konklusjonen er at du må ringe for å fjerne VISA fra live kontoen din. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Selvfølgelig må du ringe for å gjøre dette. Hvem som helst kan sende en mail til Microsoft, men ikke hvem som helst kan ringe dem og oppgi rikitge opplysninger om alt fra mail til kortnummer. Jeg lurer på hvorfor du synes dette er så rart. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Selvfølgelig må du ringe for å gjøre dette. Hvem som helst kan sende en mail til Microsoft, men ikke hvem som helst kan ringe dem og oppgi rikitge opplysninger om alt fra mail til kortnummer. Jeg lurer på hvorfor du synes dette er så rart. Du har et poeng. Men når jeg sender mail fra adressen min, som også har gamertaggen registrert på seg. Så syns jeg det blir litt rart. Og også at man skulle ha hatt mulighetten for å fjerne dette selv. Den funksjonen er jo der, men den funker bare ikke/er ikke aktiv. ________________________________________________________________________________ \ Edit: Han som sendte meg mailen ringte faktisk, og ordnet det. Snakk om service! Takk skal du ha, Bekim Endret 10. februar 2009 av Iceman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg