Lakus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Lakus, jeg har andreinnlegget.. bare å si ifra hvis noe skal inn der! Så absolutt. Ikke se bort ifra det Kunne kanskje lagd en ny sticky med link til den fra denne topicen her om de spilla som har best score på xbox 360, og de beste 360 exclusive spilla? Det er det absolutt muligheter for, men jeg har ikke lyst til å starte for mage tråden selv i dag, da jeg også vil følge opp de jeg har nå frem til de er ferdige. They are like mye own little kids, really ... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er bare poste ønsker, så skal vi se hva vi kan få til. Men må gi masse skryt til Lakus. Naturtalent! Birger Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Verdsetter den jobben du gjør, lakus Gief epic topics! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Tusen Takk Jeg vil ikke poste så mange tråder før forumet er bedre tilrettelagt og ferdig. Det er fordi det kan skje såpass med strukturen her at en kode jeg skriver i dag ikke vil passe i morgen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel ikke så mye mer å si her enn, "Sticky!". Snorre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yay, Snorre! Nå er vi inne på noe! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Første microsoft-sticky'n ^_^ Da er vi igang. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel ikke så mye mer å si her enn, "Sticky!". Snorre Må huske å kreve at Lakus holder den oppdatert. Birger Lenke til kommentar
Lagnad Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er folks erfaring med kundesupporten til microsoft? RROD kom og tok x-boxen min i kveld Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå har aldri boxen min RRoDa, men HD-dvdspilleren min har sliti. Min erfaring er at de er snille og hjelpsomme, dog noe trege. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er folks erfaring med kundesupporten til microsoft? RROD kom og tok x-boxen min i kveld Veldig flott egentlig. Fått den reparert hver gang det har vært et problem. Var faktisk en kompis som ødela en gang. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Må huske å kreve at Lakus holder den oppdatert. Birger Så lenge jeg lever skal jeg love at det ikke vil bli noe problem. Forhåpentligvis. Men jeg skal gjøre mitt beste iallefall. Trenger sikkert noen påminnelser ved nye chipset osv, men jeg vil være her. Hva er folks erfaring med kundesupporten til microsoft? RROD kom og tok x-boxen min i kveld Da må konsollen sendes inn til Microsoft for rearasjon, eventuelt erstatning. Ring Microsoft support på 800 14 174 og forklar saken så vil de guide deg videre. Alt er gratis så lenge du selv ikke har åpnet Xboxen din. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://support.xbox.com/support/en/us/xbox...x?step=register Eventuelt gjøre det via nettet der! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://support.xbox.com/support/en/us/xbox...x?step=register Eventuelt gjøre det via nettet der! Virker som det er miksa erfaringer rundt den nettløsningen. Tryggere om man faktisk ringer. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg fikk nå esken i posten en snau uke etter å ha brukt det skjemaet, og da unngår man også forvirring med svensk kundesupport. Menmen, det er nå bare min erfaring! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forumet er for erfaringer. Om at du opplevde nettløsningen som positiv viser kanskje at Microsoft har endret rutinene sine. Men om du ringer, kommer vel UPS? Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Tror de har forskjellige leveringsfirmaer i froskjellige landsdeler. Hvilke som dekker hvilke vet jeg dog ikke. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er vel DHL som frakter de til Tyskland, og som du skal ringe til når du har pakket Xbox'n, og gjort den klar for sending Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 noen som vet hvorfor ruteren jeg bruker ikke vil gi xboxen min en ip-adresse? Alt går trådløst og jeg har dårlig med tilgang til den fysisk. Alt funka før helga -_- Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjipt om du ikke når den fysisk. Da jeg ville anbefale å restartet routeren. Da IPen din kanskje er tatt, eller noe. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg