Snurreleif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvordan i huleste får jeg surroundlyd på xbox ved å bruke hdmi kabel i stedet for de hersens kompositt-kablene? Har 2 HDMI innganger på TVen (den ene går til anlegget for bilde), men siden jeg ikke aner hvordan jeg bruker en HDMI kabel for å få både HD-bilde på TVen OG lyd på anlegget (fra xboxen såklart) så bruker jeg kompositt-kabler, og de funker rævdårlig i øyeblikket! Dragon Age 2 blir jo helt kornete og hovedmenyen er jo "blass" i stedet for å være fin og ren.. HELP! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 HDMI fra Xbox inn i forsterker, HDMI ut fra forsterker og inn i TV. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg har kun en HDMI utgang fra forsterkeren dog for å få bildet fra bluray-spilleren (er både forsterker OG bluray-spiller), mens resten er innganger. Eller vil det funke? Edit: Om det skulle være uklart hva jeg mener, så spør jeg om ikke jeg trenger 2 utganger fra forsterkeren? En for Blu-ray "delen" og en for Xboxen? Eller vil inngangene funke? Endret 10. mars 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Hvilken Blu-Ray spiller/forsterker er de du har? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ah, det funket! Takk skal du ha Denne. Jeg tenkte ikke på at hvis jeg skiftet input på forsterkeren så ville jo også bilde-signalet komme, ikke bare lyden. Ikke greit å være audio-noob.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg