Tablespoon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Bare jeg som ikke kommer meg på Xbox live? Alle kabler er i, men Xboxen finner ikke nettverket. Nå funker det igjen. Endret 9. mai 2010 av Howie Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 går det an å kopiere arcade spill fra min xbox til en kompis xbox f.eks med USB memory? jeg prøvte å kopiere Bankshot Billiard 2 til USB memory fra min xbox, men da jeg satt den i kompisen sin xbox så kom det bare opp som Bankshot Billiard 2 Trial Game.. hva faen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 går det an å kopiere arcade spill fra min xbox til en kompis xbox f.eks med USB memory? jeg prøvte å kopiere Bankshot Billiard 2 til USB memory fra min xbox, men da jeg satt den i kompisen sin xbox så kom det bare opp som Bankshot Billiard 2 Trial Game.. hva faen? det skal virke hvis du signer inn på din konto på hans konsoll og overfører lisensen til den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 går det an å kopiere arcade spill fra min xbox til en kompis xbox f.eks med USB memory? jeg prøvte å kopiere Bankshot Billiard 2 til USB memory fra min xbox, men da jeg satt den i kompisen sin xbox så kom det bare opp som Bankshot Billiard 2 Trial Game.. hva faen? det skal virke hvis du signer inn på din konto på hans konsoll og overfører lisensen til den. aiit skal teste det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Da var den nye Xbox 360 lansert og jeg skal nok få lurt den inn i førstepost etterhvert som detaljene dukker opp. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Shit looks soooooooooo cash! Lurer på hva prisen blir gitt, men må virkelig si at jeg liker det nye designet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skuff! Det er fortsatt en ekstern strømforsyning. Mye lettere men fortsatt stor. http://gizmodo.com/5563153/the-new-xbox-360-is-smaller-and-blacker-but-the-same-price Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har vi overlevd så lenge med stor strømforsyning klarer vi et par år til, eller hva? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Joda, men skulle helst sett at den forsvant inn i selve konsollen. Den kunne heller blitt litt dypere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 En tube glidemidel fra apoteket så ordner vi den saken! Er utrolig hva som kan presses inn i et lite hull! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 En tube glidemidel fra apoteket så ordner vi den saken! Er utrolig hva som kan presses inn i et lite hull! hehe,. huffdå. Temmeleg skuffa over at "the brick of justice" framleis følger med. Men, den nye konsollen var utruleg sexy. Gledar meg til å få kjøpt inn denne. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Temmeleg skuffa over at "the brick of justice" framleis følger med. Men, den nye konsollen var utruleg sexy. Gledar meg til å få kjøpt inn denne. Kjipt, men til gjengjeld er konsollen veldig stillegåande i følge Arstechnica (og fleire andre). Og det gjer det så godt som verdt det for min del http://arstechnica.c...us-its-sexy.ars The system was on, but it made almost no noise. The game loaded. Silent. I'm used to using my 360 in my home office hooked up to a computer monitor, where it sounds something like a jet taking off. This is bliss. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen som har hørt om hva prisen på denne skjønnheten skal være? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen som har hørt om hva prisen på denne skjønnheten skal være? Den skal vist koste det samme som en X360 idag, gjenstår å se da... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det samme som en Xbox Elite koster i dag. Lenke til kommentar
WhosYaDaddy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg en xboks 360 elite, og lurer på en ting. Jeg har ikke HDMI utgang på tv`en, men jeg har en (DVI and audio input for connecting a HD equipment or computer with DVI output). Så spørsmålet mitt er om jeg kan koble xboksen min i denne. Svar gjerne med en link til kabelen jeg trenger.. Endret 15. juni 2010 av WhosYaDaddy Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det samme som en Xbox Elite koster i dag. Har det blitt bekreftet? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det samme som en Xbox Elite koster i dag. Har det blitt bekreftet? Prisen blir den samme i USA iallefall(299$). Jeg regner med at prisen kommer til å ligge på samme nivå i Europa også. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 DustinHome har lagt denne ut til kr 2037,- og den finnes her. ~ Mortis Lenke til kommentar
Gorken Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=25349&table=PRODUCT&categorynu=&l0=&l1=6459&l2=&ptype=spill&profile= 1898,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg