Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon og diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

går det an å kopiere arcade spill fra min xbox til en kompis xbox f.eks med USB memory? jeg prøvte å kopiere Bankshot Billiard 2 til USB memory fra min xbox, men da jeg satt den i kompisen sin xbox så kom det bare opp som Bankshot Billiard 2 Trial Game.. hva faen?

det skal virke hvis du signer inn på din konto på hans konsoll og overfører lisensen til den.

Lenke til kommentar

går det an å kopiere arcade spill fra min xbox til en kompis xbox f.eks med USB memory? jeg prøvte å kopiere Bankshot Billiard 2 til USB memory fra min xbox, men da jeg satt den i kompisen sin xbox så kom det bare opp som Bankshot Billiard 2 Trial Game.. hva faen?

det skal virke hvis du signer inn på din konto på hans konsoll og overfører lisensen til den.

aiit skal teste det

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En tube glidemidel fra apoteket så ordner vi den saken! Er utrolig hva som kan presses inn i et lite hull!

hehe,. huffdå.

Temmeleg skuffa over at "the brick of justice" framleis følger med. Men, den nye konsollen var utruleg sexy. Gledar meg til å få kjøpt inn denne.

Lenke til kommentar

Temmeleg skuffa over at "the brick of justice" framleis følger med. Men, den nye konsollen var utruleg sexy. Gledar meg til å få kjøpt inn denne.

Kjipt, men til gjengjeld er konsollen veldig stillegåande i følge Arstechnica (og fleire andre). Og det gjer det så godt som verdt det for min del :)

http://arstechnica.c...us-its-sexy.ars

The system was on, but it made almost no noise. The game loaded. Silent. I'm used to using my 360 in my home office hooked up to a computer monitor, where it sounds something like a jet taking off. This is bliss.
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt meg en xboks 360 elite, og lurer på en ting. Jeg har ikke HDMI utgang på tv`en, men jeg har en (DVI and audio input for connecting a HD equipment or computer with DVI output).

Så spørsmålet mitt er om jeg kan koble xboksen min i denne. Svar gjerne med en link til kabelen jeg trenger..

Endret av WhosYaDaddy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...