Lakus Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Kanskje de glemte å legge ved selve kortet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk med et fysisk kort med en kode jeg kan løse inn når jeg vil. Sikker på at du ikke fikk noe lignende? Gratis gold i en månede til de tre første Live-kontoene på hver Xbox 360 er en skjult liten juvel. ^_^ Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Takker! Det lå i søpla. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Farlig nærme Jeg husker jeg fant et kort med 1200 MS Points jeg trodde jag hadde mistet som skulle gå ut dagen etter jeg fant det eller noe sånt. Snakk om flaks a gitt. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg var stygt redd for at profilen til dama som er silver og som ikke har kjøpt noe til pre-rrod konsollen skulle miste alt innhold og spill, ble positivt overrasket at det virket selv om hennes profil aldri har kjøpt noe på den konsollen. Seff burde det være sånn, men ærlig talt så forventet jeg det ikke av MS. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, fikk i dag RROD når jeg satte inn et spill. Maksimalt krise selvfølgelig. Prøvde å koble fra hverandre alt, annet strømuttak osv, uten resultat. Lurte derfor på om Elkjøp ga ut låne-Xboxer eller om du får en ny en på stedet? Hva skal man eventuelt levere inn, er det snakk om kun konsollen eller alle kabler også? PS: Har Elite, trodde ikke denne skulle kunne få RROD? :S Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Du får nokk ikke noen lånekonsoll eller en ny på stedet, dessverre. Dette er ikke en sak Elkjøp selv tar seg av, de sender den videre til Microsoft. Det beste er egentlig å ringe Microsoft selv og selv sende den til dem i en pappeske de sender deg, men om du vil kan du ta det gjennom Elkjøp. Jeg gjorde det selv når Xboxen min ikke lenger ville lese DVD plater. Det tar nok litt lengre tid å gå gjennom dem, men det er ikke noe problem i seg selv. Og ja, de skal bare ha selve konsollen. Harddisker og alt annet beholder du. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ah.. Nedtur. Får se om jeg kan klare og krangle meg til en lånebox... Hehe. Takk for lynraskt svar Endret 3. mars 2010 av Joananas Lenke til kommentar
Kyrre1 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Forhåndsbestilte Bad company for lenge siden, dagen før det kom ut fikk jeg selvfølgelig RROD på min Elite konsoll. Trodde de hadde fikset dette på Elite men tok tydeligvis feil! Har ringt MS og den var innenfor garantien. Det jeg lurte på var hvor lenge må jeg vente på denne esken jeg skal sende x-box`n i? Og hvor lenge må jeg vente for å få X-box tilbake? Desperat!! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Om det er Elite eller ikkje har ikkje noko å seie, ikkje direkte i alle fall. Hardware-revisjon har derimot noko å seie. Den siste er Jasper, som i tillegg til å ha betrakteleg mindre sjanse for hardware-feil (RROD og E74 inkludert), også er betydelig meir stillegåande og bruker mindre straum. Dersom din er kjøpt seint i 2009 eller i år har du mest sannsynleg ein Jasper Elite. Uansett, tippar det går ein 3-4 veker før du har boksen tilbake igjen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Finnes det noen måte å slette/avslutte en konto på Live? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Finnes det noen måte å slette/avslutte en konto på Live? nei. Microsoft vil ikke at du avslutter en profil pga. skryte tall av hvor mange som har tilgang til live. Halvparten er bogus. Men det er jo bare å slutte å bruke den. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja vel, får bare skifte adresse da... Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er kundeservicen til xbox-live vanvittig treg? Sendte mail for tre veker sidan, og har enda ikkje fått svar. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er kundeservicen til xbox-live vanvittig treg? Sendte mail for tre veker sidan, og har enda ikkje fått svar. eneste svaret du vil få er å ringe kundeservice mulig den har navnet i junk mailen? Lenke til kommentar
l Denato l Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Om jeg har kjøpt en map pack eller en annen slags addon til spillet og den ikke funker, har jeg da rett til å få tilbake penga da? Det skjedde med meg når jeg kjøpte Dark Corner's Map Pack. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Hva mener du med at den ikke funker? Vil det ikke lastes ned, blir det lastet ned, men vises ikke i spillet? Lenke til kommentar
l Denato l Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva mener du med at den ikke funker? Vil det ikke lastes ned, blir det lastet ned, men vises ikke i spillet? det vises ikke i spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Har du prøvd å laste det ned på nytt, eventuelt reinnstallert spillet? Lenke til kommentar
l Denato l Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg kan jo prøve å reinstalle da. Hvorfor tenkte jeg ikke på det før jeg solgte spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg