Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon og diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

neinei. Jeg hadde jo spillet, jeg hadde runna det på insane og fått ca alle achievements og var blitt ganske lei av online så jeg kjøpte Dark Corner's for å få resten av achievementsa, men siden det aldri funka så tenkte den kreative hjernen min at jeg ikke trengte det spillet lenger når Dark Corner's ikke funker (Men det er tydeligvis spillet som er mongo, ikke packen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tenkte eg skulle bruke denne flotte tråden for å ta ut min frustrasjon over microsoft og xbox360.

 

sååå eg tok sånn tilbud om å bytte min ps2 slim med 6 spill mot en xbox 360 arcade som virket som en fin deal for eg ville ha en next-gen konsoll og alt var vell og fint det. så for noen månder siden fant eg ut at eg skulle koble opp xboxen min på nett, men hadde jo ikke sånn trådløs sak som koster en hel formue så eg delte nettet fra pc-en min som var helt greit. vet ikke helt kofor eg tar det med, bare går gjennom storyen i riktig rekkefølge.

 

uansett så når eg skal koble til får eg opp at må oppdatere konsollen og det var jo til å regne med siden den ikke har vært på nett siden eg fikk den (seint 2008 mener eg det var) så eg trykker jo ja at eg skal oppdatere. for deretter å få opp at det ikke er nok plass på den innebygde harddisken dens så eg kunne ikke oppdatere. og siden den ikke kan oppdatere då får ikke eg komme på nett.

 

altås hallo!! ka er dette for noe? microsoft som fant ut det at "nei, du skaffet den billige versjonen av xbox 360 så du får ikke komme på nett før du kjøper en av våre SUPER dyre harddisker" gikk opp på spaceworld for å se prisen på en harddisk og driten koster søren 800 for ca 100gb??? eg kan kjøpe en terrabyte disk til min ps3 for mindre en det for pokker?

 

skulle ikke vært lov dette her, er jo som å sitte en tids grense på xboxen "etter så og så lang tid vil du ikke komme deg på nett med mindre du kjøper ekstra utstyr" blæææ blir så irritert.

 

finnes det noen vei rundt dette her eller? vil veldig gjerne kunne bruke xboxen fult ut liksom.

Lenke til kommentar

nytt spørsmål om noe eg finner rart. i xbox 360 arcade skal det være 256mb memory unit, men i følge det som står her er den ikke 256 mb.

 

det står eg har følgene:

Free space: 34MB

Games: 48MB

gamer profiles: 2MB

Gamer pictures: 64KB

System Items 128KB

 

som blir totalt litt under 85MB

 

og oppdateringen eg prøver å installere er på 128MB, då har eg jo ikke plass til oppdateringen selvom eg tømmer hele harddisken.

 

noe andre steder ting lagres eller noe?

Lenke til kommentar

ja hadde eg kjøpt harddisk så hadde alt vært fint, men de koster jo søren 800kr. kansje eg kjøper en når lønningen kommer.

 

minnekortet er internt btw, prøvde å ta i en usb-penn for å se om eg kunne flytte savene mine og kansje få plass då, men det gikk jo ikke for han fant den ikke.

 

men tror eg bare kjøper en harddisk, kan være like greit for eg trenger plass til å lagre demoer og slikt.

Lenke til kommentar

høh? må man det også? får vel prøve det når eg kommer hjem. ringte microsoft i dag og hørte med dem om ka de mente om det og fyren eg snakket med var bare irriterende for han repeterte bare "då må du kjøpe mer minne" var jo akkurat som han leste fra et svar ark.

 

men begynner å bli lei hele xboxen, hadde det ikke vært for alan wake hadde komt neste måned hadde eg dumpet hele driten :p

 

men takk for svar, skal testes ;)

Lenke til kommentar

billige vet eg ikke om, men det må jo sies at alan wake kommer neste måned og det ser mildt sakt helt RÅTT ut. bortsett fra de så har du jo halo serien og gears of war serien som eg kommer på selvom eg ikke har spillt de då. :p

Halo og Gears of War er ikke så veldig interessant synes jeg. Men Alan Wake ser utrolig fett ut. Har til søndag med å bestemme meg. Kommer jo mye fett på både PC og PS3 og, så blir ikke lett detta :p

Lenke til kommentar

billige vet eg ikke om, men det må jo sies at alan wake kommer neste måned og det ser mildt sakt helt RÅTT ut. bortsett fra de så har du jo halo serien og gears of war serien som eg kommer på selvom eg ikke har spillt de då. :p

Halo og Gears of War er ikke så veldig interessant synes jeg. Men Alan Wake ser utrolig fett ut. Har til søndag med å bestemme meg. Kommer jo mye fett på både PC og PS3 og, så blir ikke lett detta :p

 

Hvis du liker bilspill så er Project Gotham Racing 4 veldig veldig bra. Tror nr 3 skal være bra også, men det har jeg ikke testet selv. Så har vi Crackdown som er et bra actionspill og Fable 2 som er et bra og enkelt RPG spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...