Gå til innhold

Beef Jerky!

TheScorp

Anbefalte innlegg

̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕

Er det lov å kødde med unicode her? :D

Kanskje litt feil tråd, men jeg følte det var unødvendig å lage en helt ny tråd til dette...

Beef jerky ser godt ut forresten.

:blink:

how'd you do that?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoho, jeg bestilte fra beefjerky.com. Gleder meg til det dukker opp i postkassa. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta?

Rundt ti dager har det tatt de gangene jeg har bestilt. Jerkyen du får i Norge er regelrett ikke sammenlignbart engang. Ikke på nærheten samme smaksnivå.

Hvilken type endte du opp mest å bestille?

Min personlige favoritt er uten tvil TERIYAKI FLAVOR KIPPERED BEEFSTEAK varianten de har. Den sterke er nærme, men bør ikke inntas uten å ha øl lett tilgjengelig. Den er faktisk utrolig sterk. Problemet med den er at du ikke merker det før du har kommet litt i gang, og da er det som regel for seint :p

Lenke til kommentar
Haha, tok en av hver, bortsett fra Teriyaki. Det var kanskje en tabbe :p Får ta det igjen ved neste bestilling.

Ja, det var en tabbe!

Heh, eller nei. Man vet jo ikke. Men det er Teriyakien som har slått best an i sosiale sammenkomster her i gården. Går veldig godt i lag med mørkt øl! :)

Lenke til kommentar
Men hvordan er det med toll og moms? Kom jo på over 200 kroner.

Da må du betale 25% ekstra etter at frakt er lagt til.

Nå er det vel ikke 25% på mat?

I tillegg så er det vel noe med at du kan bestille inntil 1000 smackers i slikt. Husker ikke helt, men jeg har ikke betalt en krone i hverken toll eller moms. I tillegg så er jo frakten gratis.

Lenke til kommentar

Påfyllet av jerky-backupen min tok akkurat 7 dager på å fra bestilling til det lå i postkassa :)

Ingen toll, moms, avgifter denne gangen heller :)

Glemte å nevne en viktig ting! Det er åpne/lukke mekanisme på posene, noe som er helt genialt.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har det blitt spist litt (en god del) beef jerky, fra beefjerky.com, de siste dagene. Smakte fortreffelig, og likte best Hickory-jerkyen. Sinnsykt godt. Men fy søren den med chili var sterk. Utrolig god smak, men det brenner virkelig. Så nå er det bestilt teriyaki-jerky og mer av den med hickory-smak :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...