Informanten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Selv benyttet jeg meg muligheten til å fjerne punktumen fra nicket mitt. Var en bruker med 8 innlegg og siste innlogging i 2006 som "stjal" nicket mitt på diskusjon.no. :c Dømt til å tape den kampen når du har ett nick på 4 bokstaver og det er kun 13 bokstaver mellom dem... Figure that Lenke til kommentar
exodus_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 What does not break you, makes you stronger.. :rolleyes: Gratulerer gamer.no for å såpass hurtig lagt ut et nytt forum. Ønsker dere alle lykke til i en utfordrende tid fremover fra flere hold. Jeg tror mange støtter dere, både basert på tilbakemelding fra bloggen og hurtigvoksende innlegg i et svært ungt forum. Med deres solide erfaring, håper jeg dere vil holde dere seriøse, vær saklige, og fortsette å levere solid innhold på de nye sidene deres. Personlig tror jeg dere vil nå veldig langt, ved å ha dette i tankene.. Godspeed.. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har troen på den nye Gamer-siden! Vi skal være der å støtte dere! Det må jo bli veldig mye greiere å styre tingene nå enn før. Slikt som at man kan bestemme design/layout, kategorier på siden - ja så og si alt selv! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror desverre ikke det der er måten å bli moderator på. Kanskje du burde prøve å skrive noen velinformerte og innholdsrike poster istedenfor. Det kan gjøre underverker. Det pleier også å hjelpe å begynne setninger med stor bokstav, og avslutte dem med punktum. Det skriker heller ikke seriøsitet av den signaturen. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med vel overstått forumgjenopprettelse! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med nytt forum gamer, jeg lukter suksess lang vei Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lakus for mod, anyone? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Æsj, jeg rakk ikke å stjele avataren til Leaf. Tidenes! Uansett, gratulerer virkelig, Gamer! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Der var jeg inne og. Som sagt, spennende hva som skjer videre. Forumet her virker ikke særlig annerledes enn diskusjon sitt, noe som er +++ i min bok. Bare "mine innlegg" knappen som jeg ikke har sett noe til hittil. Stå på gamer! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt å være tilbake! Lykke til videre Gamer! Savner en litt mer oransje layout kanskje men Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da er jeg tilbake som moderator her på nye Gamer, etter en pause på diskusjon.no. Ønsker å hjelpe til Gamer.no med å komme seg på fote. Håper brukerne oppfører seg mens retningslinjene kommer på plass. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjekt å ha forumet oppe, håper mange bruker seg av muligheten til en fresh start slik at vi kanskje løfter nivået ett hakk eller to. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herlig med helt nytt forum. Kjekt det kom så raskt igang! Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja da var vi inne i nytt forum dere, og jeg har den følelse at dette kommer til å bli stort. Blir nok ett gamer.no som overgår det vi har sett før. Gratuleler alle sammen. Og tusen takk til gjengen bak gamer.no Lenke til kommentar
exodus_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja da var vi inne i nytt forum dere, og jeg har den følelse at dette kommer til å bli stort.Blir nok ett gamer.no som overgår det vi har sett før. Gratuleler alle sammen. Og tusen takk til gjengen bak gamer.no Kan nesten ikke vente til den nye siden er på plass. Men det gjelder å ha tålmodighet.. Blir ikke bra ved å rushe ting.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da er jeg tilbake som moderator her på nye Gamer, etter en pause på diskusjon.no. Ønsker å hjelpe til Gamer.no med å komme seg på fote. Håper brukerne oppfører seg mens retningslinjene kommer på plass. Allerede? Oh my. Det er visst bare å oppføre seg med alle moderatorene som popper opp her. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da var man "n00b" igjen hva angår postcount. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med nytt forum og sånt ja Har lest artiklene deres i godt over et år nå, og ny start er vel et godt tidspunkt til å bli mer aktiv i forumet også? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da er jeg tilbake som moderator her på nye Gamer, etter en pause på diskusjon.no. Ønsker å hjelpe til Gamer.no med å komme seg på fote. Håper brukerne oppfører seg mens retningslinjene kommer på plass.Flott å vite hvem man skal smiske med da. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror desverre ikke det der er måten å bli moderator på. Kanskje du burde prøve å skrive noen velinformerte og innholdsrike poster istedenfor. Det kan gjøre underverker. Det pleier også å hjelpe å begynne setninger med stor bokstav, og avslutte dem med punktum. Didn't you get the memo? No grammar is the new grammar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg