MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Glad ingen tok nicket mitt. MindTooth er kjært. Med avataren, er jeg i godt humør. Birger Lenke til kommentar
Informanten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og hvem blir de? Må vite slik at man vet hvem man skal konstant spamme med PM's in den nærmeste tiden. Regner med de beholder de gamle gode, det er best inntil videre. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Endelig, da var jeg registrert Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette blir bra, viva la Gamer.no Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 er nummer 57 tror jeg, og må si at det er litt stas og være noen av de første Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og hvem blir de? Må vite slik at man vet hvem man skal konstant spamme med PM's in den nærmeste tiden. Alle vil være moderator på dette forumet. "Hvorfor?" spør dere kanskje. Jo, det er fordi dette forumet er verdens beste, tenk! TA BORT BILDET! Hvorfor er det her? Jeg får ikke fjernet det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sim salabim! POFF _LarZen_ is reborn! Håper det blir bra her slik Lenke til kommentar
another_visitor_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Big time grats! Både til Gamer.no & alle som har klemt seg med allerede 5 år gamle signaturen sig-spoiler! fra X-gamer.no har aldri passet bedre enn nå så den får vel bli med over. Cheers for et starten på et nytt eventyr, Rock On! Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Stemmer på MiSP som moderator! Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Grattis gamer.no Keep up the good work! Lunkenkaffe. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 i want to a moderator. . you won't regret it. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenk dere da! Til et designløst forum til norges beste spillside! Selv om dere allerede har vært det :unsure: Lenke til kommentar
SkagenBot Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg må gratulere Gamer med nytt forum. Dette blir spennende. Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fantastisk, da var dere oppe igjen! Gleder meg til en ny gamer.no-æra! Blir bra dette! Daniel Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 i want to a moderator. .you won't regret it. Sier han som ikke eier gramatikk i innlegget sitt Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Glad ingen tok nicket mitt. MindTooth er kjært. Med avataren, er jeg i godt humør. Birger Selv benyttet jeg meg muligheten til å fjerne punktumen fra nicket mitt. Var en bruker med 8 innlegg og siste innlogging i 2006 som "stjal" nicket mitt på diskusjon.no. :c Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker og gratulerer =) Dette blir spennende! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal bli digg med en ny startside igjen da den tidligere var hos tek's gamer.no Gratulerer! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 i want to a moderator. .you won't regret it. Jeg tror desverre ikke det der er måten å bli moderator på. Kanskje du burde prøve å skrive noen velinformerte og innholdsrike poster istedenfor. Det kan gjøre underverker. Det pleier også å hjelpe å begynne setninger med stor bokstav, og avslutte dem med punktum. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk, takk. Må dette bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg