Gå til innhold

Velkommen til vårt nye forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge dere fortsetter med og holde høy kvalitet på deres artikler blir nok dette en vinner. Synes det er kjempe positivt dere har klart og komme dere (hvertfall delvsi) på bena iløpet av helga.

At dere slipper inn oss diskusjon.no brukere slik at vi kan få beholde våre nick er veldig positivt.

Bra jobba :)

Lenke til kommentar
Da var jeg også på plass.

Og så må jeg ønske gamer-redaksjonen lykke til videre med nylanseringen av gamer. Jeg er meget spent på hvordan det hele ender.

Ender? Hvordan det fortsetter mener du vel? :D

Jeg kjenner at jeg er skikkelig gira nå, dette har jeg ventet på hele helgen, gleder meg til dere er tilbake med omtaler, nyheter og refleksjoner! ;)

Jeg var forøvrig medlem nr 50.

Lenke til kommentar

Da må jeg få gratulere Gamer.no med ny oppstart og gjenvunnen frihet. Nå kjenner jeg ikke til omstendighetene rundt partneravtalen mellom Gamer.no og Edda Media, og det er ikke en diskusjon jeg tenker å bringe opp her. Jeg håper på en annen side at løsrivelsen vil gjøre godt for Gamer.no, redaktør Tangeland og resten av det redaksjonelle teamet. Jeg har fulgt med Gamer.no siden tidlig 2004, og har siden vært hektet. Det er ingen hemmelighet at Gamer.no har publisert en rekke gode artikler, og fortsatt gjør det. Vel, så snart de får opp publiseringssytem og siden sin. Det er evident gjennom de mange dedikerte tilhengerne. For slike tilhengere som har vist sin entusiasme for Gamer.no er ikke noe man får gratis. Dette er hardt arbeid utført av dyktige folk i mange år. Så jeg håper alt går vel med den nye siden. Økonomien er ikke på topp, og viljen til å investere i annonser er nok ikke på det høyeste. Man får alikevel tro at Gamer.no får gode nok avtaler til å holde seg flytende og litt til.

Det er med glede at jeg ser alle brukerne som har registrert seg allerede. Man får tro det kommer flere etterhvert, spesielt etterhvert som forumet og siden går public. Jeg skal ikke si så alt for mye mer, med fare for å kjede dere. Så til slutt vil jeg bare takke Gamer.no, redaktør Tangeland (som ga meg sjansen til å bli spillmoderator på det som idag er diskusjon.no) og alle de flinke skribentene, deriblant Øystein Furevik, Froholdt, Aasgard og en rekke andre. En liten sluttnotis. Ser at det ikke finnes noen Total War-kategori på forumet. Noe sier meg at TSP kommer til å mase hull i hodet på en viss redaktør. Jeg skal ikke si at jeg ikke hadde likt en slik kategori selv, nuvel. Og er det standard å ha 90 * 90 avatar? Isåfall må jeg jo kanskje mekke en i den størrelsen. :)

Lenke til kommentar
danke danke . .

blir det lovelig med bilder osv i signaturen på dette forumet?

Det håper jeg virkelig ikke. La oss holde oss for god til det og animerte avatarer. Juletre kjøpte jeg på Netshop sitt timesalg. Trenger ikke et her også.

Lenke til kommentar

Flest poster, nå må dere gi dere. ; ) Det som teller er selvsagt innholdet i postene. Nå skal jeg selvsagt ikke prøve å stille meg selv i et positivt lys her, ikke at jeg trenger det. *Host kremt*. Men legg for Darwins skyld ikke opp til post count-konkurranser. Det ender bare opp med at noen unge, naive brukere faktisk tror det er morsomt å spamme ned forumet. Og ja, jeg snakker av erfaring. Det var ikke morsomt å rydde opp i Spill-delen av diskusjon.no tilbake i 2005. Må forøvrig få lov til å si hei til alle de av dere brukere jeg kjenner fra andre siden.

Den loginboksen som kom på begynnelsen er bare en måte å sikre at ingen uvedkomne kommer inn å registrerer seg. TST har gjort det slik for at brukere fra diskusjon.no skal ha mulighet til å sikre seg samme brukernavn på dette forumet. Ved kun å tillate brukere som sender mail til ham, og som kan konfirmere at de er brukeren de sier de er (ved at man må oppgi det i signatur på diskusjon.no), sikrer han at bare diskusjon.no folk som går aktivt inn for det får registrert seg her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...