Onyx Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heisann folkens. Takk for tilbakemeldingen, TST. Signatur og brukerinfo blir det samme som før. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette er starten på en ny era Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt og ha forumet oppe igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med dagen Gamer! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk til TST som var utrolig rask med å svare på mailen Det tok vel ikke mer enn 1 minutt før svaret dumpet ned i postkassa. Lykke til Gamer! Artig å se så mange kjente her! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nydelig! Håper dere får opp siden med de samme dyktige journalister og skribenter snart. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alt jeg egentlig har å si er YEY! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Veldig bra med forum! Dette blir bra PS: Naw... Ingen Total War kategori under Mest populære spill... Hva skal man si til det da TSP? Nå med Empire ved dørene Vi må bare mase på TST, vi har fått det til en gang før Forresten, jeg ser at Gamer.no-folkene her har litt pikslete avatarer. Tok meg friheten til å fikse gjennomsiktig bakgrunn og mindre pikslete. Om dere hadde hatt logoen et sted i større oppløsning skulle jeg gjerne fikset en større. Avataren min er og oppe, nå i 90x90! Med festrakettene i avataren naturligvis (Fra art-work til Empire Total War ^_^ ), og det er jo fest med nytt forum, ser frem til å følge med videre og være med fra starten! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 På en måte er jeg glad det her skjedde. Nå får vi mer en "clean" start, med friske poster og friske folk. Litt som en grundig husrengjøring. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvem er forresten medlem nr. 1? Er det TST? TST er nok nr1 vil jeg tro ja. Selv er jeg nr 32 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tihi, bare 24 folk før meg! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Når kommer det nye moderatorer, foreløpig er det vel 2 stk? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei folkens. Godt å se gjengen er på vei. Og lykke til med struktureringen av forumet Gamer.no-crewet. Har ikke sett så mye på det ennå. Regner med at dere har nok å gjøre akkurat nå. Er faktisk litt fint å se et eget forum dedikert for spill. Synes det med diskusjon.no ble for uoversiktlig. Lykke til med lanseringen i morgen! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Flott å se at dere har fått igang et nytt forum på såppass kort tid Lenke til kommentar
Informanten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TST er nok nr1 vil jeg tro ja. Selv er jeg nr 32 Du er medlem nr 33 din brødsmule Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi er tidlig ute alle sammen tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tihi, bare 24 folk før meg! i'm nr. 24!! Litt annerledes fra diskusjon.no da jeg var nr. 166000 ellerno! Blir spennende å være med fra starten på dette prosjektet! Nå venter jeg bare på en gamer.no hovedside med masse info og anmeldelser om spill etc. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt å se kjente fjes igjen :wub: alle Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 i'm nr. 24!! Litt annerledes fra diskusjon.no da jeg var nr. 166000 ellerno! Blir spennende å være med fra starten på dette prosjektet! Nå venter jeg bare på en gamer.no hovedside med masse info og anmeldelser om spill etc. Står 45, men okay. Hvordan vil forumkontoene reagere med hovedsiden som kommer? Vil det være noen innlogging elns. der, eller blir det sånn som dere hadde det? (Quick-reply under reklame i artikkelvinduet) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Vil bare si at vi i Gamer.no er veldig glade for å se kjente navn og nye venner strømme til. Håper dere vil trives, her vil det skje mye i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg