Joananas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hahaha! Fantastisk med nytt Gamer :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den oransje dotten vedsiden av en tråd man har lest fører ikke lenger til første uleste innlegg.. er det noe dere kan få til? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skin og fornorsking kommer, leste ingen resten av mailen fra TST? Bare hoppa på linken? Uansett, regner nok med noen dager med nye features hele tiden PS: Naw... Ingen Total War kategori under Mest populære spill... Hva skal man si til det da TSP? Nå med Empire ved dørene Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette var utrolig bra! Og jeg syntes forumet ser mye, mye bedre ut enn diskusjon.no, og mye mer behagelige farger! Ser at mange (deriblant meg) setter opp mange tråder fra det gamle forum, for å så gjøre disse enda bedre! Mange muligheter som vi har nå, savnet jeg på diskusjon.no så dette var flott! Skulle gjerne ønsket at det var norsk tekst på forumtingene/alternativene her, men det kommer vel etterhvert! Gratulerer til TST og gamer.no redaksjonen, her skal jeg henge! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bra jobbet Gamer! Er glad dere er tilbake, og gleder meg til alle sniktitter, førsteinntrykker og anmeldelser! Lykke til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skin og fornorsking kommer, leste ingen resten av mailen fra TST? Bare hoppa på linken? Uansett, regner nok med noen dager med nye features hele tiden PS: Naw... Ingen Total War kategori under Mest populære spill... Hva skal man si til det da TSP? Nå med Empire ved dørene Såklart, må bare pirke litt for å skape oppmerksomhet..! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette ser veldig bra ut. Gleder meg til å se hvordan dette fortsetter! Og håper vi snart får se hovedsiden oppe og gå igjen. Lenke til kommentar
Informanten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NYDELIG: Endelig kan jeg smugtitte videre God jobbet!!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kunne gjerne tenkt meg en "butikkdiskusjon" kategori om spill, hvor vi da kunne hatt tråder om sider de selger spill o.l! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skin og fornorsking kommer, leste ingen resten av mailen fra TST? Bare hoppa på linken?... Hvis du siktet til mitt spørsmål, om hvorvidt vi får noe av utseende til diskusjon.no tilbake, så kan jeg dessverre for lite om forum-greier til å vite om det kun er snakk om skin, eller om det er helt nytt oppsett/forum-system.. Så ja, jeg leste mailen fra TST, jeg kan bare ikke mer.. Hvis du ikke siktet til meg, så lurer jeg fortsatt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mine Innlegg er en mod Ueland lager for Diskusjon.no. Siden det er Eddas eiendom, tror ikke vi får se koden til Ueland med det første Birger Lenke til kommentar
psike_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hurra for Gamer.no! Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Super dupert^_^ Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Velkommen online med eget forum Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis du siktet til mitt spørsmål, om hvorvidt vi får noe av utseende til diskusjon.no tilbake, så kan jeg dessverre for lite om forum-greier til å vite om det kun er snakk om skin, eller om det er helt nytt oppsett/forum-system.. Så ja, jeg leste mailen fra TST, jeg kan bare ikke mer.. Hvis du ikke siktet til meg, så lurer jeg fortsatt! Var mer generelt ment Bone. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror nok man skal overleve også uten enkelte forumdippedutter fra diskusjon.no. Brukerbasen er det viktigste, tross alt. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette blir nok rimelig konge etterhvert som en del plugins og tweaking kommer på plass. Nå er det på tide å bygge opp brukerinnhold, post ivei! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror nok man skal overleve også uten enkelte forumdippedutter fra diskusjon.no. Brukerbasen er det viktigste, tross alt. Tror ikke det blir mangel på brukere de nærmeste dagene. Diskusjon.no kommer til å merke at de har mistet mange i spill delen. Birger Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Supert at dere har fått opp forumet! Kjempebra! Gleder meg bare til å begynne å lese daglige nyheter fra dere igjen! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da var det duket for ein ny start for oss alle folkens La oss benytte sjangsen til å starte med blanke ark, sammen med resten av Gamer.no staben og håpe på at vi får det like hjemmekoselig her i fremtiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg