Gå til innhold

Velkommen til vårt nye forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først vil jeg gratulere Gamer.no med nytt forum, og dermed et nytt sted for dens brukere å uttrykke sine meninger på godt og vondt.

Flott å se at mange ønsker bidra til at nye Gamer.no ikke blir noe dårligere sted selv om diskusjon.no båndet er brutt.

TST: Virker som du har stått på bra i de siste dagene, all ros og heder for det. Samtidig fint å se kjente skribenter som blir med på lasset (McGroven).

Nok en gang, gratulerer!

Lenke til kommentar

Får håpe dere har serverkapasitet for horden som kommer. :) Anntar det blir en liten gjeng etter hvert.

Nå vet jeg ikke hvordan økonomien deres er, men jeg anntar det kommer til å komme noe reklame her etter hvert. Grunnen til at jeg bringer dette opp er pga jeg la merke til "Purchase Paid Subscriptions"-funksjonen som er innebygget i IPB. Hva med å tilby en reklamefri side for de som har lyst å støtte dere? Er nok mange av oss som har lyst til å legge noen kroner inn i serverdrift-fondet.

Lenke til kommentar
Får håpe dere har serverkapasitet for horden som kommer. :) Anntar det blir en liten gjeng etter hvert.

Nå vet jeg ikke hvordan økonomien deres er, men jeg anntar det kommer til å komme noe reklame her etter hvert. Grunnen til at jeg bringer dette opp er pga jeg la merke til "Purchase Paid Subscriptions"-funksjonen som er innebygget i IPB. Hva med å tilby en reklamefri side for de som har lyst å støtte dere? Er nok mange av oss som har lyst til å legge noen kroner inn i serverdrift-fondet.

Er bedre å holde forumet reklamefritt, og heller ha noe reklame på hovedsiden (gamer.no).

Reklame på forum (særlig google ads) får det til å virke som et av disse gratis forumene du kan oprette.

Ser så sinnsykt stygt ut :(

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på angående det nye forumet.. Finnes det en slik "Mine innlegg" her, som er lett å trykke på? *finner den ikke helt*.. Slik som utseende ser ut nå, er det noe mulighet for at den vil bli av samme type som den vi er vandt med fra diskusjon.no (er så godt vandt med den, og liker den så godt! :) Likte veldig godt den "sidebar"-en..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...