Rata101 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny start! Må hell, lykke, bonus og replay følge dere på deres ferd. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hey =) Mitt første innlegg på det nye forumett :wub: edit: Shit eg er nummer 876. eg som trudde eg var tidlig Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Godt å være tilbake der en hører til Håper forumet blir like levende som det var på diskusjon. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg merker allerede at dette blir bra, folk har tatt med masse erfaring fra diskusjon.no, og tatt det med hit. Det her blir bra folkens! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til gamer er oppe og går, jeg! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Da kan dere ta en kikk her, våre første saker. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Designet ser meget lovende ut. Ser fram til å se det i all sin prakt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mye mer cleanere. Godt jobbet. Birger Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra dere er tilbake! Var som en del av nettet hadde dødd når dere gikk ned. - Angående forumet savner jeg en hurtig link tilbake til gamer.no i toppen, men dette kommer vel kanskje etterhvert som småfiks eller noe. Uansett stå på! Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mener ikke å mase på dere, men når skal dere begynne å fikse på forumet? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer gamer.no! Stå på! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mener ikke å mase på dere, men når skal dere begynne å fikse på forumet? Selv regner jeg med det kommer når det kommer. Har ikke noe i mot slik det ser ut nå. Liker layouten - kanskje jeg er den eneste? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bortsett fra mangel på funksjonen "Mine innlegg" er forumet finfint. Edit: Fixed! Lenke til kommentar
Tinmar_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny side og nytt forum! Kommer til å bruke dette forumet når det gjelder spill fremfor diskusjon.no sitt. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis med nytt forum og ny side! Dette blir bra! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny side og nytt forum! Kommer til å bruke dette forumet når det gjelder spill fremfor diskusjon.no sitt. +1 Har vanskelig for å tro at diskusjon.no klarer å erstatte Gamer.no, blir litt som å hoppe etter Wirkola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg