Peppep_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forumet er SINNSYKT kjapt, elsker det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forumet er SINNSYKT kjapt, elsker det. Si det når det er 1500 aktive brukere samtidig Birger Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Digger det nå uansett så lenge det varer. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med nytt forum, folkens! Lykke til videre med formingen av Gamer.no Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Digger det nå uansett så lenge det varer. Noe vi alle får gjøre. Er temmelig dyrt å holde noe operativt som har mange besøkende. Birger Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forumet er SINNSYKT kjapt, elsker det. Når du nevner det så legger jeg merke til det jeg og. Utrolig deilig! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dykk kan like godt ansette TSP med ein gang som teknisk rådgivar, han kjem til å spamme forumet opp og i mente med forslag til forbetringar. Ville nok også anbefale TSP mtp. the tekniske rundt IP.Board. Ser ut til at han kan mye mere enn meg (Ikke for å skryte eller noe slikt.) Birger Haha, dere er søte ^_^ Mens jeg ikke kan kalle meg noen ekspert på avansert koding føler jeg meg hvert fall temmelig kjent med hva man kan gjøre med IPB. Ulempen jeg ser med mange av mine forslag er at det krever en del mer profesjonelle php-kunnskaper som jeg ikke innehar (men kan grunnleggende php), men samtidig finnes det mange flotte modifikasjoner til IPB allerede. Og jeg trenger ikke ansettes, jeg gjør det mer enn gjerne frivillig i så fall ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forumet er ganske kjapt, det er jeg enig med, men fy så langt! Sitter på 24" med 1920px i lengde. Gleder meg veldig til nye stiler. Gratulerer så mycket med nytt forum, Gamer.no. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis med nytt forum. Keep up the good work Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk til gamer Må si jeg synes dere fikset dette vanvittig kjapt Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grautlerer Gamer, gleder meg til å se resten Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med nytt forum! Gleder meg til å se den nye sida! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forumet er ganske kjapt, det er jeg enig med, men fy så langt! Sitter på 24" med 1920px i lengde. Gleder meg veldig til nye stiler. Forumet er virkelig i widescreen-format. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 KayAU er her. Gratulerar med det nye forumet, Gamer, og lykke til med den nye sida. <---- Kva, berre 1 post?!? Ser ut som om eg har ein jobb å gjere. Kay Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med nytt forum, Gamer.no! Det som skjedde var trist, men at vi gamere får vår egen og uavhengig spillside føles deilig! Lenke til kommentar
SilentNET_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette kommer til å bli bra! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra dere er oppe igjen, dere har vært savnet. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer y'all, har savnet forumet (: Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Our members have made a total of 3,082 postsWe have 849 registered members The newest member is Rata Most users ever online was 411 on Yesterday, 10:42 PM Dette blir bra!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tidlig julaften dette her. Skal bli snadder. Sitter å gleder meg til sidene kommer opp senere i dag :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg