OlaDonk_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 flott at derre er så kjapt oppe og går.. stå på! Noen som vet når siden er klar? skulle jo ha vært klar idag *venter i spennig* Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 flott at derre er så kjapt oppe og går.. stå på! Noen som vet når siden er klar? skulle jo ha vært klar idag *venter i spennig* Hysj! Hører du den lyden? Det er utviklerene hos gamer.no som pimper koffein og taster så fingertuppene deres blør. Patience! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kom jeg også, hvis det skulle være noe tvil! Ser ut som brukerne alt er i full gang med å få liv i forumet. Så alt ser jo bra ut så langt, dette blir rett og slett bra dette. Lenke til kommentar
Zerion Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Absolutt en knall start ja. Lenke til kommentar
Pabombo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Syns vi skal gi Gamer-gjengen tid på seg for å gjøre gamer.no så bra som mulig! Selv gleder jeg meg til nye gamer, men vil ikke komme til en halvferdig side (noe som vi selvsagt ikke kommer til å gjøre ). Jeg får vel smøre meg med tålmodighet! Får håpe den er oppe og går i mårra..... *sikle sikle* Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer og lykke til hele Gamer.no-gjengen! Aktiviteten min på det gamle hw-nettverket gikk drastisk ned den siste tiden da jeg føler at kvaliteten på de gamle traverene som hw.no og amobil har falt noe veldig den siste tiden. Derfor ser jeg med glede på en nyetablering av gamer.no og ønsker dette forumet velkommen så det holder. Hvis de riktige brukerene emigrerer hit fra hw-forumet så kan dette bli rett så interessant! Ser allerede at noen av mine favoritter er på plass så starten er lovende... Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Vi jobber på spreng nå. Alt vil selvsagt ikke være perfekt når vi lanserer, men vi er like sugne som dere etter å komme skikkelig i gang. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer og lykke til Skal være med hele veien! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi jobber på spreng nå. Alt vil selvsagt ikke være perfekt når vi lanserer, men vi er like sugne som dere etter å komme skikkelig i gang. Bidraget deres er hjertelig velkommen uansett form. Birger Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi jobber på spreng nå. Alt vil selvsagt ikke være perfekt når vi lanserer, men vi er like sugne som dere etter å komme skikkelig i gang. Når kommer det anmeldelse av KZ2?!?! Venter i spenning! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hysj! Hører du den lyden? Det er utviklerene hos gamer.no som pimper koffein og taster så fingertuppene deres blør. Patience! Jeg hører det! Jeg hører også ... peanøtter? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Syns vi skal gi Gamer-gjengen tid på seg for å gjøre gamer.no så bra som mulig! Jepp! Ikke noe press, så lenge siden er oppe i løpet av natten. :rolleyes: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå må folk gi de stakkars gamer.no-folka litt pusterom her. De kommer nok opp med siden når den er klar. I mellomtiden har vi et eksellent forum å diskutere i. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lykke til alle folka som jobber med nye Gamer.no *forum.gamer.no lagt til i bookmarks* Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg hører det! Jeg hører også ... peanøtter? Shit shit! Stopp pressa! Jeg sendte dem et virus som forårsaker peanøtt-allergi. *Sukk* Gamer har såvidt stått opp av asken før en uvettig bruker tar live av hele redaksjonen i en smekk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal være med å støtte gamer.no etter den behandlingen dem har vært igjennom:-) Før var jeg en dal på spillmagasinet.no og brukte dem veldig mye... Så åpenbare en helt ny verden seg da jeg fant gamer.no:-) Også satt jeg her om dagen og surfa, men hva hadde skjedd da? joda SIden var erstattet med en blogg... Hva f.. tenkte jeg detta er jo ikke bra idet hele men gleder meg mye til dere er oppe å går igjen ja!!! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Vi jobber fortsatt på, men siden kommer nok ikke opp før tirsdag formiddag. Håper dere kan vente bittelitt til. Lenke til kommentar
FLETENjr Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med nytt forum, ser veldig bra ut dette her. Stå på! Lenke til kommentar
OlaDonk_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi jobber fortsatt på, men siden kommer nok ikke opp før tirsdag formiddag. Håper dere kan vente bittelitt til. Berre ta den tiden derre trenger. Det er betre og lansere ei sia so fungere bra en ei so ikkje fungerer i heiletatt, om derre skjønner. For og klarere opp i posten lengre oppe så var det berre at eg ville ha litt info om korleis det låg ann hjå dykk. OlaDonk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg