WILLUM Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette var en god nyhet! Gratulerer med nytt forum! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I is here too! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Two words for you: Good shit. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ville nok også anbefale TSP mtp. the tekniske rundt IP.Board. Ser ut til at han kan mye mere enn meg (Ikke for å skryte eller noe slikt.) Birger Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med nytt og flott forum, alle sammen! Men i gledesrusen må dere likevel passe på å ikke ansette gud og hvermann som brukermoderatorer, da Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mod hadde vært moro.. Men må få leke seg litt først, se hvordan miljøet er om en måneds tid, når det nok er STORT! Du har vært busy ser jeg! 77 poster allerede! Som han politikeren i the wire sier. SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIT Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oioi-oi, dette ser veldig spennende ut! Utrolig mange kjente avatarer (kjenner jo ingen av dere egentlig). Tror dette kan bli like bra som diskusjon. Men nå får jeg virkelig ett dilemma ... "Klarer" jeg å lurke og poste på begge foraene? Uansett; lykke til med nye Gamer.no, gleder meg til dere starter å publisere artikler igjen. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bra jobbet, endelig er forumet på plass! Gleder meg til forsettelsen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mitt gamle nick og en helt ny duggfrisk avatar! Kan det bli bedre? Ingen orddeling i avataren hadde vært bedre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det nye forumet er jo fantastisk :D:D:D:D:D:D Men vil fremdeles databasen med de gamle anmeldelsene vær på den nye siden? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forumlurker nr. 1 burde vel gi fra seg en lyd også Blir morsomt å se hvordan forumet utvikler seg selv om jeg nok ikke kommer til å være så veldig delaktig. Ellers får jeg bare ønske dere gamer folka lykke til! - Error Lenke til kommentar
Angron_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer! Dette blir bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette vil nok leve opp til forventningene ja! Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Edit: Det var en smule spesielt med et forum som strekte seg etter skjermbredden.Men det er jo noe jeg regner med fikser seg. Fargene derimot, de kan dere få lov til å beholde. Dette er jo ikke noe nytt hvis man har brukt "diskusjon.no dynamisk" temaet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Woho! Endelig Må si at det er imponerende at folk allerede har 100+ posts.. nesten litt overasket^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror alle som har vært borte i en nyinnstallasjon av Invision Powerboard er vandt til dynamisk skin ja. Jeg liker ikke dynmaiske skin, så håper man kan få på plass et med fixed width snart. Men det kommer nok før eller senere. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så, det alle lurer på! Hvorfor er jeg ikke mod ennå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Seier ikkje nei takk til eit fast skin på rundt 1000 pixuls. EDit: Fordi dei kjenner deg frå Diskusjon.no Alinoe. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 EDit: Fordi dei kjenner deg frå Diskusjon.no Alinoe. Du er bare bitter fordi jeg er nesten like god som deg i Scrubs-quizzen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg