Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Man får jo Monopol på Xbox Live Arcade. Mulig løsning reight tthaarr? Seriøst? Hva heter det? Monopol eier jo! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forsåvidt enig der. Ta med egne brikker? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Seriøst? Hva heter det? Monopol eier jo! Hæ, monopol er da ikke på marketplace? Sikker på at du ikke blingser med Uno? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kannskje det kun er på US marketplace? Er veldig sikker på at jeg har sett det enten på EU eller på US Marketplace. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi spiller ikke med lekepenger? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kannskje det kun er på US marketplace? Er veldig sikker på at jeg har sett det enten på EU eller på US Marketplace. Tok et søk på xbox.com, og det viser seg at det er under utvikling, men ikke utgitt ennå. Link finnes her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tok et søk på xbox.com, og det viser seg at det er under utvikling, men ikke utgitt ennå. Link finnes her. Aha. Takk for oppklaringen, var nemlig sikker på at det allerede var ute. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vel, når det er ute, så skal dere EIES. I Monopol! Finnes det noe som skriker "win" mer? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi spiller ikke med lekepenger? selvfølgelig ikke Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vel, når det er ute, så skal dere EIES. I Monopol! Finnes det noe som skriker "win" mer? Vi får vel lage vårt lille "Red Light District" igjen da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hah, I call Grensen, Ringgata og.. den siste! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hah, I call Grensen, Ringgata og.. den siste! I call Slemdal & Co Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg betaler 50.000 for rådhus-plassen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 200,- så får du den. Snakker selvfølgelig ekte penger; vi leker ikke Monopol! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg eier nå all fergene Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg eier nå all fergene Å ja, men jeg har lys- og vannkraft verket. Prøve å kom der med 2x6 kast :rolleyes: Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Å ja, men jeg har lys- og vannkraft verket. Prøve å kom der med 2x6 kast :rolleyes: De er elendige. Give me Pilestredet any day. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De er elendige. Give me Pilestredet any day. Vet, det er som å ha Kirkegata og den andre, de er ubruklige, men det er noe spesielt med de. De har charisma Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vet, det er som å ha Kirkegata og den andre, de er ubruklige, men det er noe spesielt med de.De har charisma Kan tjene gode penger på dem:-) samle opp det rasket du får med deg når du runder start... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vet, det er som å ha Kirkegata og den andre, de er ubruklige, men det er noe spesielt med de.De har charisma Parkveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg