Anech! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer alltid til å se på gamer.no som min kulturportal nr.1 :wub: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heisann @ gamer.no-folket! Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei ja, godt å være tilbake. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Såfremt gamer.no holder på mottoet "spill er kultur" er det nødvendigvis tek.no som vil måtte plagiere gamer og ikke omvendt. Såfremt ingen av partene har enerett på slagordet.. Ha! Derfor bør Gamer.no opprette nye Kulturo.no, og dermed lage sin egen portal Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ha! Derfor bør Gamer.no opprette nye Kulturo.no, og dermed lage sin egen portal Hva med å kalle det for ukultur.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neeei, Edda har vel reservert det domenet alt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva med å kalle det for ukultur.no? kulturuke ulturkuke tulkuruke ultkuruke ukturulke tlukuruke ukturkule urtukulke turlukuke kulrukute ultrukuke kuleturuk rulekukur tulekukur luretukuk kukutelur ruktukule lurekuktu luekuktur kuktulure rukletuku tuklekuru urukekult kuruketul Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neeei, Edda har vel reservert det domenet alt Hadde tatt seg ut Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 @Drugis: rulekukur.no Der har vi den! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dessverre så var ikke det mulig i år å få med meg Superbowl! Har nærmest vært tradisjon de siste åra, men akk sann. Fikk meg heldigvis en god latter av denne som plaster på såret. Med tanke på hvor konservative den staten er så kan jeg tenke meg det var både det ene og det andre de fikk i vranghalsen Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi skal ikke bare ha sex istede for å prate ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå