mvge Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei, jeg har hørt at mike tyson og alle de andre store bokserne har bolet, å så lurer jeg på, hvilket bol har de brukt siden de har blitt så svære uten at det har påvirket hjertet, og har di bolet mens de har bokset uten å påvirke hjertet? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fins ikke bol som ikke har bivirkinger. Hvem sier at de ikke har problemer? Faktisk så har alle som har bolt problemer med et eller annet takket til bol. Har flere kamerater som boler, og alle har vært bort i bivirkinger. Selvfølgelig fins det måter å kjempe imot det, men som oftest det eneste dette gjør er å utsette problemene ikke kvitte seg med de. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 mange som boler uten å få noen som helst bivirkninger også, hører dog ikke så mye om disse.. dosering og kunnskap er vel et nøkkelord Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 man kan få til mye med kost-tilskudd, riktig og nok trening (både med vekter og utholdenhet), nok søvn osv. det er mange faktorer som spiller inn. anabole steroider dukker opp i idretter overalt. de fleste bruker bol/doping for å korte ned restitusjonstiden (den tide kroppen bruker på å hente seg inn igjen etter en større fysisk påkjenning). men det er en utrolig hårfin balanse mellom bruk og misbruk. og så er det jo alltids risikoen for å bli tatt. har sett mange stjerner i baseball, amerikansk football og ishockey som gråtende står frem på TV "Jeg ønsker å beklage mine handlinger mot laget, ligaen, men viktigst av alt... fansen" skulle tro de alle brukte samme pr-folk. men det beste for kroppene våre er å trene hardt, trene rent, og spille fair. Lenke til kommentar
mvge Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 ingen av dere har egentlig svart på spørsmålene Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 ingen av dere har egentlig svart på spørsmålene Fins jo ikke en spesifikt "bokse-bol". Bare det at du lurer på dette viser at du har ikke mye kunnskap rundt bol. Jeg anbefaler at du skaffer det litt kunnskap rundt stoffet før du eventuelt begynner å bruke det. Lenke til kommentar
Nuk Su Kow Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei, jeg har hørt at mike tyson og alle de andre store bokserne har bolet, å så lurer jeg på, hvilket bol har de brukt siden de har blitt så svære uten at det har påvirket hjertet, og har di bolet mens de har bokset uten å påvirke hjertet? Etter Holyfield kampen gikk det rykter om at Tyson hadde brukt Halostein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå