SmoPe Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg var nede på Rema 1000 i notodden for å kjøpe en ostehøvel, men når jeg spurt om de hadde dette så fikk jeg bare ett nedlatende blikk og spørsmål om jeg viste at dette var en matvarebutikk og at de ikke selger slike ting i matvarebutikker. Jeg spurte da burugla om hvor mye vinkelsliperen som de selger der koster for den greier vel kanskje å dele opp osten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 det var jo noe å lage en tråd av.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 SmoPe!! Rema har alltid vært min favoritt butikk. helt til en da i mai da jeg skulle handle noe digg til kvelden. Jeg å en kompiss jikk litt rundt. (Bestemte meg for hva jeg skulle handle) Så begynte en liten homse å følle etter oss, å ta jikk jeg seff flere ganger rundt å rundt ei hylle slik at han skulle bli lei. Men nei da, da grebba han tak i meg, å sa jeg skulle pelle meg ut av butikken å aldri komme tilbake igenn. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 SmoPe!! Rema har alltid vært min favoritt butikk. helt til en da i mai da jeg skulle handle noe digg til kvelden. Jeg å en kompiss jikk litt rundt. (Bestemte meg for hva jeg skulle handle) Så begynte en liten mann som liker menn å følle etter oss, å ta jikk jeg seff flere ganger rundt å rundt ei hylle slik at han skulle bli lei. Men nei da, da grebba han tak i meg, å sa jeg skulle pelle meg ut av butikken å aldri komme tilbake igenn. har du vært dær etterpå da? du var 2 han var en. dere var i ovrtall skulle heller sagt ay han skulle pelle seg vekk Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 SmoPe!! Rema har alltid vært min favoritt butikk. helt til en da i mai da jeg skulle handle noe digg til kvelden. Jeg å en kompiss jikk litt rundt. (Bestemte meg for hva jeg skulle handle) Så begynte en liten mann som liker menn å følle etter oss, å ta jikk jeg seff flere ganger rundt å rundt ei hylle slik at han skulle bli lei. Men nei da, da grebba han tak i meg, å sa jeg skulle pelle meg ut av butikken å aldri komme tilbake igenn. Skjedde noe lignende med meg og! Skulle ha litt potetgull på rimi, så er det jo så mange forskjellige potetgull typer/merker... så jeg brukte rundt 15minutter ved de hyllene, mens han mannen stirrer på meg... så bestemte jeg meg for å gå for pringelsene... men så står han mannen foran dem... så spurte jeg om han kunne passe seg litt, så ba han meg om å dra!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg var nede på Rema 1000 i notodden for å kjøpe en ostehøvel, men når jeg spurt om de hadde dette så fikk jeg bare ett nedlatende blikk og spørsmål om jeg viste at dette var en matvarebutikk og at de ikke selger slike ting i matvarebutikker. Jeg spurte da burugla om hvor mye vinkelsliperen som de selger der koster for den greier vel kanskje å dele opp osten. Sånne folk er det en del av gitt. Kjenner sorten - møter på dem stadig ( særlig i andre enden av div. kundeservice tlf o.l. ) Og jeg forstår godt at du reagerer jeg. De er veldig irriterende. Jeg har kommet til at jeg gir F.. og svarer dem tilsvarende spydig på labben. da holder de som regel kjeft, og de kan bare ha det så godt - for hvorfor i fandens navn skal du ta støyten og sitte igjen med en opplevelse av å ha blitt forulempet? Bare gi dem det glatte lag. Det er det beste Forresten har jeg veldig sjelden opplevd slike ubehagelige ansatte på matforretninger. Men av og til kan noen av dem være litt innpåslitne. På en Kiwi f. var det en butikksjef som alltid fulgte med meg. Fant ut etterhvert at han var mistenksom om jeg nasket. Det kan være litt lett, for jeg går som regel veldig seint rundt og stopper opp en del og studerer ting. Alltid dukket han opp rett rundt hjørnene av hyllene der jeg kom og hadde nikket liksom klart. En gang jeg leverte tipping og lånte pennen hans litt, sa han: " DEN må jeg HVERTFALL få igjen av deg", og andre ganger sto han klar ved kassen når jeg kom, og spurte om jeg hadde fått alt med meg o.l. Til slutt ble det så plagsomt at jeg ringte han og tok saken opp. Merkverdig nok sluttet han kort etter På noen RIMI-butikker er det noen kassadamer som absolutt skal spørre meg i senk om alt mulig hver gang jeg kommer for å betale. " har du vært på jobb nå? Hvor skal du i påsken da?, skal du koke den? skal du grille dem i kveld? Har du kjøpt deg sukker og gjær du da, skal du lage vin? osv osv. Litt plagsomt det å, så oftest prøver jeg å gå i noen av de andre kassene der det sitter andre :oops: Forresten så har de ostehøvler på noen mat-butikker, Kiwi har vet jeg :smile: Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 SmoPe!! skrev Rema har alltid vært min favoritt butikk. helt til en da i mai da jeg skulle handle noe digg til kvelden. Jeg å en kompiss jikk litt rundt. (Bestemte meg for hva jeg skulle handle) Så begynte en liten mann som liker menn å følle etter oss, å ta jikk jeg seff flere ganger rundt å rundt ei hylle slik at han skulle bli lei. Men nei da, da grebba han tak i meg, å sa jeg skulle pelle meg ut av butikken å aldri komme tilbake igenn. Dette kan være en butikk kontrolør... de er ikke til å spøke med. Skal man ungå mistanke fra slike kan det være en fordel å sette igjenn vesker, bagger og slikt ved kassen eller inn og utgang. En butikk kontrolør er bestandig høflige... men er ikke personen som volder dere trøbbel en butikkmedarbeider eller lignende er de enten idioter eller kjempegreie.. mvh knutern_ Men Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 [Koreansk dame stemme]Hurry up and buy!! [/Koreansk dame stemme] Btw er det noen som har sett den filmen? Blant top 10 filmer når det gjelder humor Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 SmoPe!! skrev Rema har alltid vært min favoritt butikk. helt til en da i mai da jeg skulle handle noe digg til kvelden. Jeg å en kompiss jikk litt rundt. (Bestemte meg for hva jeg skulle handle) Så begynte en liten mann som liker menn å følle etter oss, å ta jikk jeg seff flere ganger rundt å rundt ei hylle slik at han skulle bli lei. Men nei da, da grebba han tak i meg, å sa jeg skulle pelle meg ut av butikken å aldri komme tilbake igenn. Dette kan være en butikk kontrolør... de er ikke til å spøke med. Skal man ungå mistanke fra slike kan det være en fordel å sette igjenn vesker, bagger og slikt ved kassen eller inn og utgang. En butikk kontrolør er bestandig høflige... men er ikke personen som volder dere trøbbel en butikkmedarbeider eller lignende er de enten idioter eller kjempegreie.. mvh knutern_ Men Det var en "Ung" annsatt, en venn av meg kjenner faren hans da, så har troa på å ta en tur. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 DONT BE A MENACE TO SOUTH CENTRAL WHILE DRINKING YOUR JUICE IN THE HOOD Har sett den og min konklusjon: Den filmen suger! noen morsomme ting da, men den er ganske teit... Gimme money! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Ahh.. på lørdag skal jeg jobbe mine siste timer på Rema 1000. Militæret venter.. heh. Rema 1000 ufordraglige folk der. Ufordragelige folk finnes overalt. Hadde du spurt etter ostehøvel på Rema 1000 i Flekkefjord, så hadde jeg vel svart..; Naa.. kan ikke akkurat huske jeg har solgt noen ostehøvler noengang. Det måtte i så fall stått her sammen med resten av non-food-varene.. *lete litt* Ser ikke ut som vi har det, men jeg skal sjekke med noen andre for sikkerhetsskyld. *spørre sjefen eller noen andre som burde vite det* Nei, vi har visst dessverre ingen ostehøvler. Beklager. Det er vel egentlig som med nettbutikker. Alle kundene kan ikke bli fornøyde. Både ansatte og kunder har sine dårlige dager og øyeblikk. Selv folk som i utgangspunktet er veldig hyggelige kan virke skremmende da! Siden jeg jobber på rema må dere ta mitt subjektive innlegg med en klype salt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå