svell Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei! Jeg skal holde et kort foredrag i emnet ledelse og arbeidslivsjuss. Sliter med å komme på noe godt tema, noen forslag? Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 En god teknikk som jeg selv brukerer å skrive ned absolutt alt du kommer på. Tenker du på sex nå, skriv det ned, tenker du på en jente/mann som ikke er født feil - skriv det ned, tenker du på hvordan arbeidsmiljøloven kan styrke/svekke deg som leder - skriv det ned. Skriv alt ned, til og med den skitne tanken du får nå... Etter et lite kjapt besøk på toalette(les:skitten tanke du fikk), er du klar til å sortere mer av det du kom på. Hva med å se på alle underoverskrifter i pensum? Lykke til=) Lenke til kommentar
svell Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 En god teknikk som jeg selv brukerer å skrive ned absolutt alt du kommer på. Tenker du på sex nå, skriv det ned, tenker du på en jente/mann som ikke er født feil - skriv det ned, tenker du på hvordan arbeidsmiljøloven kan styrke/svekke deg som leder - skriv det ned. Skriv alt ned, til og med den skitne tanken du får nå... Etter et lite kjapt besøk på toalette(les:skitten tanke du fikk), er du klar til å sortere mer av det du kom på. Hva med å se på alle underoverskrifter i pensum? Lykke til=) Flere gode tips! Settes pris på! Takk;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå