Blib Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvis du ikke har testet det: Last ned PHPTriad. Startmenyen, klikk på Start Apache Startmenyen,klik mySQL D Legg filene i C:/apache/httdocs Dra til http://localhost Ja, PHPTriad er OOOOLD, men det er det *ENESTE* som fungerte Out of the Box her hjemme. Hvis det funker kan jeg hjelpe deg å ialelfall oppgradere PHP til nyere verisjon Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 poenget var nettopp det at 30mb eller 64mb som jeg har nå, ikke er nok! Skal legge opp masse bilder og film... og da er det kjekt å bare "åpne" den PCen som står hjemme, slik at jeg slipper å laste det opp også Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvis du ikke har testet det: Last ned PHPTriad. Startmenyen, klikk på Start Apache Startmenyen,klik mySQL D Legg filene i C:/apache/httdocs Dra til http://localhost Ja, PHPTriad er OOOOLD, men det er det *ENESTE* som fungerte Out of the Box her hjemme. Hvis det funker kan jeg hjelpe deg å ialelfall oppgradere PHP til nyere verisjon Virker ikke gjennom NTNU Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 poenget var nettopp det at 30mb eller 64mb som jeg har nå, ikke er nok! Skal legge opp masse bilder og film... og da er det kjekt å bare "åpne" den PCen som står hjemme, slik at jeg slipper å laste det opp også Alternativet ditt er å bestille et vanlig ADSL-abonnement ! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvordan filterer de det på NTNU? Er det bare en blokking av port 80? I så fall kan han vel bruke en annen port? Folk må jo i så fall koble till med "adresse":"port", men siden vil han få opp. Så om han da bare vil dele med folk så er jo det en grei måte. En annen ting er å sette opp ftp server (kan også bruke en annen port), så bare linke til den i denne andre siden du har (om jeg har forstått deg rett). Da kan du f.eks si noe slikt som dette (mine http kunskaper er rustene så bekager html feil); Last ned min kule <ahref=ftp://DIN IP:porten>fil</a> Da trenger du ikke store plassen eksternt, siden alle filene ligger på din pc. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 NTNU tilbudet til NGT går gjennom NGT sine gateways, ikke NTNU. Vi har 80.202.0.0 her hjemme, alt er vidåpent hvis vi åpner det i routeren. Skjønner det sånn at avtalen bare er forhandlet fram av NTNU. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 orker ikke prøve mer i dag. tror jeg skal tilkalle noen som har gjort det før eller noe.. for å drive å knote med masse instillinger uten å vite hva jeg egentlig gjør... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jahaja... Men hvordan velger jeg hvilke mapper som skal være delt da? Vil jo ikke dele hele PC-en med hele verden..Gi meg gjerne noen linker også, med mer detaljerte beskrivelser. Må prøve å få tak i dette passordet også, for gudene vet hvor papirene fra nextgentel er... C:inetpubwwwroot Lenke til kommentar
erlber Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vet noen om det er samme praksis på universitetet i bergen? Lenke til kommentar
Bougues77 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vet at det er det samme i Bergen, ingen mulighet til å legge ut noe. Har prøvd uttalige ganger, og har forhørt meg med NGT og. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vet noen om det er samme praksis på universitetet i bergen? Du kan se på denne tråden. Jeg vurerer stert å droppe studentilbudet og fortsette med det vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå