ebe Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 last ned ISOBuster - det pakker ut filene som er i ISO-fila. Så kan du brenne etterpå. Med NERO (brenneprog.) går det an å brenne ut filene direkte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 eller hent ned daemon-tools (www.daemon-tools.com), dette programmet mounter en virtuell cdrom av isofilen din.. greit for å teste ut spill som i ettertid viser seg å være skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Minner om at dette forumet ikke er ment som noe kundesenter for piratvirksomhet, som for øvrig er ulovlig. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg ser ingen grunn til å lage en .iso fil er ulovelig =) men tråden flyttes til cd/hd/lagring.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 22:52, TST skrev:Minner om at dette forumet ikke er ment som noe kundesenter for piratvirksomhet, som for øvrig er ulovlig. Jeg synst moderatorene burde finne de mer ekstreme trådene og fjerne de enn å bruke den, som de har sagt selv, lille tiden de har med unødvendige ting som dette. Det kan da vere en sikkerhetskopi. Kanskje en kompis v han har hjelpt han å lage ISOen og så trenger han hjelp til å bruke den ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 23:02, SintBrus skrev:Jeg synst moderatorene burde finne de mer ekstreme trådene og fjerne de enn å bruke den, som de har sagt selv, lille tiden de har med unødvendige ting som dette.Det kan da vere en sikkerhetskopi. Kanskje en kompis v han har hjelpt han å lage ISOen og så trenger han hjelp til å bruke den ? Som du ser stengte jeg ikke denne tråden, jeg bare minte dere om de uskrevne (fortsatt) reglene vi har. I utgangspunktet var ikke første post her noe problem, det er svarene fra enkelte som gjør at jeg bare ønsker å påpeke reglementet. Utsagn som "greit for å teste ut spill som i ettertid viser seg å være skikkelig dårlig", forteller meg at det ikke akkurat er snakk om backup. Og som jeg nevnte i en annen tråd for en god stund siden: Hvis en selv har gjort backupen er det vel litt unaturlig i ettertid å stille seg helt uforståelig til det formatet en faktisk tok backup i. Og er det ikke bedre å evnt ta backup på en annen CD, enn å legge den på harddisken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå