Maciato Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei, jeg har nettopp satt på metrakit effekt anlegg på mopeden min (derbi senda x-race).. men den kommer bare til 65 (veldig bra aks) men så begynner den å fuske... har dette noe med dysa og gjøre? jeg tror det sitter orginal dyse på den er ikke 100% sikker.. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ikke usannsasynlig at det er dysa. Moppa vil gjerne ha mer lake en den åpenbart kan få gjennom hullet. :-) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Du har tatt plomba i anlegget ja? Bytt til større dyse du. Tror jeg brukte en 6mm størrelse 75 på min. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Så vidt jeg vet så er det slik når du setter på effekt annlegg så må du bytte til en større dyse, altså som CFM fortalte over Lenke til kommentar
Athey Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei, jeg har nettopp satt på metrakit effekt anlegg på mopeden min (derbi senda x-race).. men den kommer bare til 65 (veldig bra aks) men så begynner den å fuske... har dette noe med dysa og gjøre? jeg tror det sitter orginal dyse på den er ikke 100% sikker.. En fin regel er at du skal øke dysestørrelsen med 10% når du går fra orginalt eksosanlegg (uplombert) til effektanlegg. Hvis du da hadde 80 dyse med orginalt eksosanlegg, så skal du ha ca 88 nå. (runder gjerne opp til 90) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå